Gå til innhold

Bygging av en racing simulator! - Kommentartråd

Anbefalte innlegg

Vil bare legge til at med skinn blir du utrolig lett svett i bakdelen.

Sitter selv i en stressless forand pc'n, i et kaldt rom.

Og selvom skinnet puster og det er kalt blir det svett. Ville gått for noen i stoff eller alcantarra, det blir det mest behagelige om de skal sitte lenge.

7758635[/snapback]

Enig i det.

Men hvordan er "Karbonstoff"? Aldri sett noe på det før.

7759502[/snapback]

karbon er ikke et stoff nei ;) er det samme som glassfiber.. men det er stoler og sete trekk man får med et stoff som ligner.. jeg ville gått for et sete i stoff og ikke skinn.. speed91 her rett at man blir lett svett bak i skinn..

det du også kan gjøre hvis du vil ha en billig stol er å sjekke ut bilopphuggere. der er det mye billig å hente ut som er i god stand. Opel har som regel noen tøffe sport seter hvis du kikker deg rundt. evt. kan du sjekke div bilforum.. det er mange som selger stoler både recaro o.l.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan få problemer med den hytta pga kommunens strikte byråkrati. Du har vel sett Etaten? ;)

Ellers ville jeg satt den på solide støtter av leca eller ett eller annet, og sikret gulvet mot fuktighet. Også slengt på en heftig lås. Oppvarming er vel også greit iom. at du kommer til å ha dyrt utstyr der. Lykke til!

Lenke til kommentar
Du kan få problemer med den hytta pga kommunens strikte byråkrati. Du har vel sett Etaten? ;)

Ellers ville jeg satt den på solide støtter av leca eller ett eller annet, og sikret gulvet mot fuktighet. Også slengt på en heftig lås. Oppvarming er vel også greit iom. at du kommer til å ha dyrt utstyr der. Lykke til!

7769042[/snapback]

Det skal ikke være noe problem.

Så lenge hytta ikke står på noen støpt såle, og den er under så så mye kvadratmeter også.

Som sagt, hytta skal sannsynligvis flyttes etterhvert som sommeren kommer og hagen blir ferdig. Gulvet skal ikke være noe problem.

Døra skal bli byttet ut med en isolert en, antagligvis vinduet også.

I en helg om ikke så lenge så skal jeg ta og isolere veggen også.

Så er ikke bare å starte på cockpiten med en gang nei...

Mvh,

Scott.

Lenke til kommentar

Helt rått, var innom denne tråden i går og synes cockpiten så bra ut på tegninga men fikk da ikke med meg at du for pokker har kjøpt en egen hytte til dette også :dribble: Det kaller jeg satsing :thumbup:

Driver å planlegger en cockpit selv, til X360 vel og merke, skal bli moro å følge med på dette.

Lenke til kommentar

Hehe. Folk begynner å bli utolmodige ja, skjønner det.

Har vært og kjøpt noe matriale idag(til hytta), ettersom hytta skal isoleres først.

Så skal jeg få ryddet endel i garasjen, slik at det kan bli plass til at jeg kan starte på prosjektet der.

Det blir nok ikke noe spesielt kaldt der inne, isolerede vegger/dører/vinduer.

Samt varme ovner, om vinteren skrur jeg på ovnene kanskje en halv time før jeg skal spille, slik at det blir godt og komfortabelt.

Det skal nok ikke bli så veldig slitsomt med stor skjerm heller, i bilspill er jo større skjerm jo bedre er det.

Nå sitter jeg med en 19" rett bak rattet og kjører, føler at det blir litt lite egentlig.

Når jeg kjører så fokuserer man på ett sted, og da skader det ikke med større skjerm, blir bare mer realistisk.

Hvis det er noen gode i photoshop her, så stikk innom her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=709256&hl=

:)

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...