Scotty Skrevet 5. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Det er snakk om omtrent 4000,- for alt sammen. Selve bygget går for omtrent 1000,- så er resten for pedaler, ratt, gir, sete, brytere, tilbehør.. osv Men om det skulle være noen interesse for dette så blir nok pris diskutert frem og tilbake ovenfor hvilket utstyr som trengs, evt frakt og slike ting. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Det var da ikke så dyrt. Hvor mye har det kommet på totalt da? I fare for å virke frekk, kan jeg vel anta at det er litt vanskelig for WheelMan å ferdgistille prosjektet selv. Skal du bygge mer för et evt. salg? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Nypris for utstyret er.. 6800kr, og alt utstyret er som nytt. -Pedaler (nypris 1000,-) -Ratt (nypris 700,-) -Gir + forskjellige gir mønster + èn ekstra 3-1 adapter (nypris 900,-) -Sete (nypris 2800,-) -Simulatoren (kan selges til 1000,-?) -Brytere etc (400,-?) Sier meg uenig(selv om vi går rimelig off topic nå) i at han skal ha noe vansker med dette, det meste av jobben fungerer helt fint å sitte i en vanlig stol å gjøre, alt basics og det tyngre matriale er satt sammen og gjort ferdig. Om jeg skulle ha bygget videre på prosjektet for et salg så vil fristelsen være for stor til å beholde selv, ettersom jeg da ville hatt tid til å fullføre, så ville jeg antagligvis hatt tid til å bruke den også. Lenke til kommentar
drz Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Bah skuffende at du selger den =( Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Jeg vil se den ferdig Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Vil gjerne det selv også. Men det blir isåfall noen andre som fullfører om det skulle bli et salg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Jeg har måtte konkludere med at jeg ikke har plass, desverre Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Et tips er kanskje å kjøpe denne http://www.flightsim.no/shop/product_info....48caa1c21d761b6 Her er en liste over spill den virker på http://www.naturalpoint.com/trackir/03-enh...mes-racing.html Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Jeg har måtte konkludere med at jeg ikke har plass, desverre Var det uten grunn at han kjøpte en egen utebod dedikert til simulatoren? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Simulatoren selges til 500kr nå. Kjøpes alt av utstyret også, så kan dere få simulatoren gratis! MÅ BORT Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Synd du ikke får gjort det fedig Noen som har meldt innteresse for å kjøpe ? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg stemmer for at du kjøper og bygger ferdig! Tenk på alt "tullet" du kan bli sponsa med da! Win - win for everyone Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Har nok ingen plass å ha den Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Hadde jeg hatt plass hadde jeg kjøpt på flekken! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Dere kan sikkert kjøpe dukkehuset til scotty? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Dere kan sikkert kjøpe dukkehuset til scotty? Er nok litt veldig mye større enn et dukkehus.. Men det er ikke til salgs nei, langt ifra. Lenke til kommentar
larswey Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 hva er det som trengs av utstyr for og få dette igang da? bor i Drøbak selv. Lenke til kommentar
safags Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Kjempe artig å lese! Du må ikke selge Fortsett og bli ferdig Kjempe gøy å lese sånne logger Keep it up! Lenke til kommentar
Wildwar Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Bra Nå gjelder det bare å masse-produsere den Hehe Lenke til kommentar
kvams Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 nei ikke gi opp må fulføre prosjektet :D:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå