Gå til innhold

Bygging av en racing simulator! - Kommentartråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Ser desverre litt mørkt ut. Prosjektet går såpass sakte, og har nesten ikke tid til å holde på, så vurderer å slutte og selge slik som det står nå.

Om det er noen som er interessert i å overta/kjøpe, så send meg en PM eller mail på scotty @ live.no

Befinner meg i Drøbak, Akershus. Ca 30 min sør for Oslo, kan evt levere om det ikke er for langt unna.

Dette er altså for å sjekke om det er noen interesse, om det skulle dukke opp en kjøper, så selges den, om ikke så beholder jeg bare.

Lenke til kommentar
Du kan ikke selge den..

..gjør den rullestolvennlig - og du har en kjøper :)

Det hadde jo ikke vært noe problem da. :) Bare å gjøre bakplaten til en dør, så er det bare å rulle rett inn og parkere. :) Eller så er det fullt mulig å fjerne sideseksjonen på venstre side slik at man kan bare løfte seg kjapt inn i racingsetet.

Forøvrig så blir selve simulatoren(treverket) nesten gratis, det er pedaler, girkasse, ratt og sete som koster litt.

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
Du kan ikke selge den..

Folk som sitter i rullestol har vel som relgen begrenset bevegelse i beina, dvs veldig vanskelig å gasse, clutche og bremse noe som gjør det vanskelig å kjøre selv om tilkomsten ikke er noe problem ..

Btw, synd at vi ikke fikk se simulatoren ferdig. Kanskje noe tar ove.. (?)

Lenke til kommentar

Hadde aldri kunne tenke meg at du satt i rullestol.

Hvordan tenker du å løse det med pedaler?

Haha - mange som failer der ja.

Har løst det før og skal da klare det igjen, men jeg må prioritere litt atm så vi får se hva det blir til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...