Fjoslen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Så det var en oransj firkant på favoritter å håpet på at det hadde kommet en ny update :S Men jeg venter fortsatt i spenning Gleder meg til sommeren når du begynner igjen Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Wow, fantastiske greier. Inspirerte meg helt her mangler bare penger og plass Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Gått tregt nå i det siste, skjer det noe mer snart? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Gått tregt nå i det siste, skjer det noe mer snart? Se 3 innlegg tilbake(fra din post) Endret 28. februar 2008 av Scotty Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg elsker slike worklogger Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Jepp, flott med noen logger som er litt utenom det vanlige. Gleder meg til du fortsetter med byggingen. Endret 28. februar 2008 av Mevon Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det er vel ikke lenge igjen til du begynner med byggingen igjen, siden det nermer seg sommer? Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Du får ta å montere hjul på kassen når du er ferdig da Sånn at du kan "rullen ut" -BitFrost^ Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Er du ferdig med bygget? Gleder meg så syykt til å se slutt resualtatet:-) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Ser desverre litt mørkt ut. Prosjektet går såpass sakte, og har nesten ikke tid til å holde på, så vurderer å slutte og selge slik som det står nå. Om det er noen som er interessert i å overta/kjøpe, så send meg en PM eller mail på scotty @ live.no Befinner meg i Drøbak, Akershus. Ca 30 min sør for Oslo, kan evt levere om det ikke er for langt unna. Dette er altså for å sjekke om det er noen interesse, om det skulle dukke opp en kjøper, så selges den, om ikke så beholder jeg bare. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Synd. Gledet meg til å se det ferdig. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Du kan ikke selge den.. ..gjør den rullestolvennlig - og du har en kjøper Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Du kan ikke selge den.. ..gjør den rullestolvennlig - og du har en kjøper Det hadde jo ikke vært noe problem da. Bare å gjøre bakplaten til en dør, så er det bare å rulle rett inn og parkere. Eller så er det fullt mulig å fjerne sideseksjonen på venstre side slik at man kan bare løfte seg kjapt inn i racingsetet. Forøvrig så blir selve simulatoren(treverket) nesten gratis, det er pedaler, girkasse, ratt og sete som koster litt. Endret 20. juli 2008 av Scotty Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Send meg en PM med pris, så skal jeg tenke på det Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Stilig prosjekt og synd du kanskje ikke får gjort det ferdig. Ble ihvertfall inspirert av det. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Du kan ikke selge den.. ..gjør den rullestolvennlig - og du har en kjøper Folk som sitter i rullestol har vel som relgen begrenset bevegelse i beina, dvs veldig vanskelig å gasse, clutche og bremse noe som gjør det vanskelig å kjøre selv om tilkomsten ikke er noe problem .. Btw, synd at vi ikke fikk se simulatoren ferdig. Kanskje noe tar ove.. (?) Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Du kan ikke selge den.. Helt enig! Gleda meg til å se den ferdig! ..gjør den rullestolvennlig - og du har en kjøper Hadde aldri kunne tenke meg at du satt i rullestol. Hvordan tenker du å løse det med pedaler? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ..gjør den rullestolvennlig - og du har en kjøper Hadde aldri kunne tenke meg at du satt i rullestol. Hvordan tenker du å løse det med pedaler? Haha - mange som failer der ja. Har løst det før og skal da klare det igjen, men jeg må prioritere litt atm så vi får se hva det blir til Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Såklart Burde vel brukt penger litt mer fornuftig jeg og. Har du planer om å fortsette arbeidsloggen/prosjektet hvis du kjöper eller? Hvilken pris er det snakk om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå