Gå til innhold

Bygging av en racing simulator! - Kommentartråd

Anbefalte innlegg

Bra pris må jeg si!!

Forresten, det var jo en som omgjorde en ekte fly cockpit til å fungere med Flight simulator ... Så med nokk kunnskap, så burde du klare å starte bilen med den knappen der! :D

9115237[/snapback]

Hmm.. har du en link til det eller? Begynte å drømme om eget flysimulator rom i kjelleren :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm.. har du en link til det eller? Begynte å drømme om eget flysimulator rom i kjelleren :)

9605368[/snapback]

Hvis man skal ta den helt ut er vel dette prosjektet til inspirasjon http://project727.xsn.net/. De satser på servering av flymat, og egne skjermer så passasjerene kan se ut.

Men det litt for mange slike prosjekter har til felles, er at ambisjonene er store, men ikke så fantastisk mange står løpet helt ut og fullfører. Det er litt som å restaurere gamle biler, mange som har begynt med det gitt...

Håper og tror i alle fall at Scotty vil komme i mål med denne bilsimmen innen rimelig tid. Ser jo veldig lovende ut så langt syns jeg :)

Lenke til kommentar
Ja det er jo noe det også Scotty, ser ut som den har fått et bra fundament å stå på også.

Men har du altså flyttet, eller var det for å få sjøutsikt, jaget av mor, eller andre grunner for flyttingen?

9636112[/snapback]

Der hytta sto nå skal det bygges noe annet senere. Så det var planlagt

at hytta skulle få en ny plassering, og det litt lengre inn i hagen. ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er bare litt mental slapp.. ;)

Eller det har vært litt hindringer forøvrig også, som blant annet... skadet ankel(krykker)

Men det kommer etterhvert, nå som det blir mørkere ute så tipper jeg egentlig at jeg blir ferdig denne vinteren.

edit 28/10: Jobbet litt idag med sparkling og har startet å få til montering for girspaken, fortsetter i morgen.

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Får jeg spørre hvordan tegneprogram du har brukt? :)

Programmet heter Sketchup.

De siste dagene nå har jeg hjulpet til med isolering av hytta. Så etter at det er ferdig så blir simulatoren flyttet inn ditt og jeg skal arbeide med den der. Girspaken er forøvrig montert og er så og si ferdig. Da er det bare venstre siden som gjelder, med bryterne etc.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Prosjektet er blitt utsatt til begynnelsen av sommeren. Er mye studie og surr nå, så får ikke særlig tid til å få hjelp til å få simulatoren bort til hytta, eller å fortsette på den.

Beklager, men antar at de fleste her er vant til at jeg bruker evigheter med tid. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...