cravenn Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Ser rått ut - gleder meg til forsettelsen! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Dette blir bra Stå på! mvh Anki Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Dette ser utrolig rått ut! Lykke til med arbeidet. Det kommer nok til å bli kult når det er ferdig. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Dette ser ut til å bli bra. Skal følge mye med på denne. Genial Ide btw. Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Rattet var jo knall. Likte veeeldig det med giren ettersom jeg ikke har set noen andre ratt med slik gir, noen som vet om et litt billigere ? Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Så genialt. Du må passe på å få til en skikkelig alarm og, da Uansett, hva slags høyttalere blir det? Kunne jo f.eks klart å plassere sub under stolen(for å få bassen i ræva), og centerhøyttaler bak rattet, f.eks? Tenker da spesielt på Z-5500. Endret 16. januar 2007 av edge Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Dette blir spennende scotty. Sorry at jeg ikke har svart deg på msn, jeg har sovet i flere timer nå..våknet for 30 minutter siden.. Gleder meg til prosjektet begynner å få liv.. Hold oss oppdatert;-) Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 dette blir nice gleder meg til å se byggingen Lenke til kommentar
Holten Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 TØFT!! Holder på å bygge meg en sånn selv! Kommer sikkert til å ta noen av idèene dine? (a) Lykke til! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg stemmer for Logiteck Z-5500 som lydanlegg, for et genialt prosjekt. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 Takk for alle kommentarer Er litt usikker på høytalere, men en sub blir en must ihvertfall. Har et par Jamo Concert høytalere stående, ca 110-160w hvis jeg husker riktig.. Ligner veldig på disse: http://www.wired4sound.net.au/speakers/jam...ncert_small.jpg Z-5500 ser også gode ut, så får se litt inn på hva jeg skal velge. Creative GigaWorks S750 ser ut som noe jeg veldig gjerne kan velge også. Har også kjøpt huset/lekestua i dag. Til 4900kr, fantastisk bra pris. veldig glad for dette! Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 18. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 Gratulerer med godt kjøp Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 18. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 Er de den lekestua som du har bilde av? eller noe anneT? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 Er de den lekestua som du har bilde av? eller noe anneT? 7750568[/snapback] Det er den grønne som det er bilde av ja Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 18. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 Blir artig dette.. selv har jeg sveiset meg noe som kan ligne play seat. og bruker logitech G25. har ikke helt gått fram med å kjøpe meg bod for å bygge meg inn, menne dette kan bli artig å se.. projector er å anbefale å bruke da det tar minst plass siden du får lerretet ganske tett på veggen.. lerret kan du få kjøpt som stoff på rull.. selv har jeg kjøpt rullgardin stoff og dette funker utmerket og det er dessuten billig.. jeg jobber med montering av Bang & Olufsen. så jeg har montert mye dyre løsninger når det gjelder lerret o.l. har funnet ut at det er tilnermet like bra bilde på rullgardin som på et ganske profft lerret til 40 lapper.. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Hva synes dere om denne stolen? http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=XR50020036CF&vg=8573&vgpath=Varekategorier/1394/64/8573 Synes dere at det ville blitt et godt kjøp? Evt noen andre stoler til under 2500,- som hadde vært et bedre kjøp? Se her eller her. Mvh, Scott Endret 19. januar 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Vil bare legge til at med skinn blir du utrolig lett svett i bakdelen. Sitter selv i en stressless forand pc'n, i et kaldt rom. Og selvom skinnet puster og det er kalt blir det svett. Ville gått for noen i stoff eller alcantarra, det blir det mest behagelige om de skal sitte lenge. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 slik sport sete rekaro eller hva det heter Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Vil bare legge til at med skinn blir du utrolig lett svett i bakdelen. Sitter selv i en stressless forand pc'n, i et kaldt rom. Og selvom skinnet puster og det er kalt blir det svett. Ville gått for noen i stoff eller alcantarra, det blir det mest behagelige om de skal sitte lenge. 7758635[/snapback] Enig i det. Men hvordan er "Karbonstoff"? Aldri sett noe på det før. Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Stilig prosjekt! Blir morro å se hvordan det blir etterhvert! Vist du er interissert så selger jeg pc (X2 3800+ (E4 stepping), XFX 7900GT, 1 GB Corsair, Asus SLI-SE) til 4500,-. Men uansett, lykke til med prosjektet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå