bIsk0p Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Du kan jo spørre andre steder etter spons av PC-skjermer, da. Kanskje vanlige bedrifter også kan være noe å spørre? Mange som kaster LCD-skjermer ... 9362000[/snapback] Tips til hvilke produsenter/butikker jeg kan sende til? Takk for linkene Jørgen. 9363453[/snapback] YIT/Statoil vet jeg er en grei plass å begynne. De kaster LCD skjermer og annet utstyr for ingenting. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Tips til hvilke produsenter/butikker jeg kan sende til? 9363453[/snapback] Send til alle skjemprodusentene du kommer på. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Jeg ville ha valgt alternativ nr. 3, får litt mer simulatur følelse av det Gratulerer med spons forresten Hørt noe fra andre? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Hvis jeg skal f.eks kjøpe XBOX360/PS3 engang senere, så vil vel ikke det fungere hvis jeg kjører 3 pc-skjermer via Matrox'en? Så alternativ 3 ville kanskje egne seg mer i den situasjonen. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Da vil det nok bli bedre med en stor skjerm ja, tror jeg. Vet du når neste update blir? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Da vil det nok bli bedre med en stor skjerm ja, tror jeg. 9403534[/snapback] Det har vel ikke med hva som blir bedre, men heller hva som fungerer? Altså hvis jeg vet riktig så er det bare alt. 3 som vil fungere på konsoller. Og nei, jeg har ikke jobbet noe særlig mer. Har bestilt et kort m/chip som skal koble brytere osv.. Det kommer som regel en update samme kveld hvis jeg har gjort noe. The Experience er forøvrig kansellert, ettersom simulatoren blir ikke ferdig i tide. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Da vil det nok bli bedre med en stor skjerm ja, tror jeg. 9403534[/snapback] Det har vel ikke med hva som blir bedre, men heller hva som fungerer? Altså hvis jeg vet riktig så er det bare alt. 3 som vil fungere på konsoller. Og nei, jeg har ikke jobbet noe særlig mer. Har bestilt et kort m/chip som skal koble brytere osv.. Det kommer som regel en update samme kveld hvis jeg har gjort noe. The Experience er forøvrig kansellert, ettersom simulatoren blir ikke ferdig i tide. 9403549[/snapback] Din tur til Ex er kansellert, sånn du skreiv det trodde jeg hele LAN'et var avlyst Btw, jeg mener og tror at Matrox skal virke på konsole og. Men det blir litt over gang. HDMI > DVI > VGA. Usikker på hvordan reslutetet vil være (kvaliteten..) Men alle skjermene vil trolig få bilde hvis det er HW styrt deling i Matrox boksen... Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Lo så jeg grein av den H-gir og pedals pakka.. fragile, rolf! Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Lo så jeg grein av den H-gir og pedals pakka.. fragile, rolf! 9405759[/snapback] Ha ha, ja det er meget betryggende å vite at man trygt kan sende feks et akvarie som pakke, bare man husker å klistre på FRAGILE-lapp... :!: Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=9434106 Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Så bra! Er altså det lille printkortet med en IC, krystall, osv et kort som gjør om fast bryterposisjon til puls Scotty? Kan du i så fall si litt mer om den, hvor har du kjøpt den, hvor mange kanaler har den osv? Kan kanskje være greit for flere å høre litt om. Som vi har snakket litt om på PM er det jo mulig å lage dette selv, relativt enkelt, men det er jo selvsagt lettere med et ferdig kort til å gjøre jobben, og jeg antar det heller ikke koster allverden... Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Har gløtta gjennom prosjekttråden. Imponerendes arbeid. Lykke til videre Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Så bra! Er altså det lille printkortet med en IC, krystall, osv et kort som gjør om fast bryterposisjon til puls Scotty?Kan du i så fall si litt mer om den, hvor har du kjøpt den, hvor mange kanaler har den osv? Kan kanskje være greit for flere å høre litt om. Som vi har snakket litt om på PM er det jo mulig å lage dette selv, relativt enkelt, men det er jo selvsagt lettere med et ferdig kort til å gjøre jobben, og jeg antar det heller ikke koster allverden... 9446139[/snapback] Chippen er rimelig kjent innenfor sim racing bygging etc, den er laget av Leo Bodnar, det er mange som har brukt denne til knappebokser og lignende. Ved å lodde på ledningene på de riktige pinnene så veksles bryteren over til en puls som pcen registrerer. Den støtter opptil 32 knapper, og tar opptil 8 potensiometer. Kostet 200kr http://www.lbodnar.dsl.pipex.com/joystick/ Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Ja den så jo veldig hendig ut Scotty. Og så fremt den også klarer å gjøre om signalet fra dine 2 polede brytere til puls både når du skrur på, og når du skrur av igjen, er du jo i boks med den biten. Da har du vel nok å pusle med mens du venter på skjerm også nå da... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Hvordan går det med simulatoren? Endret 12. september 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
B25S Skrevet 13. september 2007 Rapporter Del Skrevet 13. september 2007 Dødsrått! Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
bas Skrevet 13. september 2007 Rapporter Del Skrevet 13. september 2007 Blir bra dette, har fulgt med på prosjektet ditt siden starten. Regner med du har hentet en del inspirasjon fra Racesimcentral du også, det har i hvertfall jeg Du nevner i siste posten din "Har forøvrig hentet metall plater med mønster, for å ha nede på sidene". Har ikke noe godt norsk ord for det, men er det "diamondplate" som det kalles på engelsk ? Jeg også har det i planene mine ser du, så lurte bare på hvor du eventuelt fikk tak i det og hvor mye du måtte betale for det ? Diamondplate Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 13. september 2007 Rapporter Del Skrevet 13. september 2007 De har det på Clas Ohlsson, men da må du nok regne med å skøyte litt, dessverre. Goscinny Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Det er riktig som bas sier. Diamondmetal. Har fått riktige lengder og plater nå, kan ta bilde i morgen. Kostet forøvrig 200kr for ca 70x30cm .. var hos en lokal bilpleier/kassori firma. Og tro meg, det var ikke lett å få tak i! Tok mange dager og et drøss med telefonsamtaler.. Endret 13. september 2007 av Scotty Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 13. september 2007 Rapporter Del Skrevet 13. september 2007 400x250x0,5 koster 119 på clasern, men det er vel for lite for deres bruk om dere ikke kan skøyte ... Post bilder av platene når du har montert dem. Gleder meg! Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå