Scotty Skrevet 19. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Det er sendt mer konkret hva jeg ønsker til visse produsenter. F.eks Matrox, tripplehead2go osv Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Ganske kortsiktig og lite gjennom tenkt når folk prøver å få seg sponsorer når de har fått gjennomført 50% eller mer av prosjektet sitt.. Scotty sitt prosjektet er etter min mening et av de seriøse prosjektene på dette forumet.. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Ganske kortsiktig og lite gjennom tenkt når folk prøver å få seg sponsorer når de har fått gjennomført 50% eller mer av prosjektet sitt.. 9314581[/snapback] Tja, enig, uenig. Det kan jo godt være at f.eks vedkommende trenger bedre pcdeler, eller slik som jeg som har kommet ca 50%, kan godt trenge TrackIR 4 pro, men dette er altså ikke noe jeg egentlig trenger før jeg er fullstendig ferdig.. Bare et eksempel Har forresten spurt om sponsing av Trackir 4 pro Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Som jeg sa til deg scotty på msn så var ikke det innlegget mitt skrevet til deg spesifikt men om mange andre prosjektet som er på forumet her.. Ser også at andre prosjekter uansett hvor stor eller liten de er så blir de aldri ferdig ser det ut som...Men at du har "vann over hodet ditt" er ingen tvil som du så greit sa selv i msn..hehe Endret 19. august 2007 av Scortech Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Som jeg sa til deg scotty på msn så var ikke det innlegget mitt skrevet til deg spesifikt men om mange andre prosjektet som er på forumet her..Ser også at andre prosjekter uansett hvor stor eller liten de er så blir de aldri ferdig ser det ut som...Men at du har "vann over hodet ditt" er ingen tvil som du så greit sa selv i msn..hehe 9314692[/snapback] Yes. 5 sifret sum hadde jeg ikke trodd at det ville koste i starten. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Men er det ikke nå faktisk bare skjerm du mangler for å kunne begynne å bruke dette her da? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Men er det ikke nå faktisk bare skjerm du mangler for å kunne begynne å bruke dette her da? 9315190[/snapback] Du mener utenom å bygge ferdig selve kassa? Trenger egentlig ikke noe mer for å bruke simulatoren, har en 19" LCD, et defekt headset.. osv.. altså det funker jo, men kan ikke drive å bruke det hele tiden, må få tak i noe annet. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Spillebule til minst fem tusen ... Hvordan trodde du at du kunne holde deg med bare fem tusen til når du skulle ha ratt, pedaler, stol, prosjektor, lerret, materialer, lakk, osv, osv, osv? Men håper du får mange sponsorer. Du har jo fkatisk investert masse penger i dette selv, og jeg vil tro de skjønner at du er veldig seriøs. Når du nevner at den skal stilles ut på The Experience, blir det jo masse reklame for de som eventuelt sponser deg Goscinny Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Ja, jeg tenkte rent økonomisk sett ja, ikke bygging. Men du må kanskje også kjøpe mer materialer? Hvis man av økonomiske grunner har valget mellom ingen sim, eller en sim med midlertidige løsninger ville jeg prøvd det siste. Selvfølgelig for å vise frem på lan og denslags er ikke det noe stas, men for kjøringen og opplevelsen sånn sett, er du vel ikke så langt unna beta 1.0 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Spillebule til minst fem tusen ... Hvordan trodde du at du kunne holde deg med bare fem tusen til når du skulle ha ratt, pedaler, stol, prosjektor, lerret, materialer, lakk, osv, osv, osv? Men håper du får mange sponsorer. Du har jo fkatisk investert masse penger i dette selv, og jeg vil tro de skjønner at du er veldig seriøs. Når du nevner at den skal stilles ut på The Experience, blir det jo masse reklame for de som eventuelt sponser deg Goscinny 9315281[/snapback] prosjektor, lerret og lakk? Dette kan jeg ikke huske at jeg har satt på innkjøpslisten Hvis jeg fikk råd, så dreiv jeg å vurderte å kjøpe en brukt prosjektor.. Håper og satser på sponsorer ja, ettersom jeg nevner HWX så forhåpentligvis øker det sjansen. Men det som er tingen er at nesten alle bare putter slike mailer i søplebøtta med en gang. De er ikke interessert, det er det som er problemet. Jeg vil tippe at jeg får ca 5-10 svar totalt av de ca 30-35 jeg har sendt. Desverre. Og jeg er da heldig hvis jeg får sponsing av 1-2 med en gang. Ja, jeg tenkte rent økonomisk sett ja, ikke bygging. Men du må kanskje også kjøpe mer materialer? Hvis man av økonomiske grunner har valget mellom ingen sim, eller en sim med midlertidige løsninger ville jeg prøvd det siste. Selvfølgelig for å vise frem på lan og denslags er ikke det noe stas, men for kjøringen og opplevelsen sånn sett, er du vel ikke så langt unna beta 1.0 9315301[/snapback] Riktig som du sier. Inntil jeg får kjøpt det jeg trenger, bruker jeg det jeg har, selv om det kanskje ikke er akkurat det jeg er ute etter. Tipper jeg er på en veldig ustabil 0.6-0.7 nå. Men det nærmer seg. Endret 19. august 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Kan jo sjekke rundt på forumet og, mulig at vi har en logitech eller matrox ansatt her! Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 _Scotty_ Postet i dag, 17:11 Men det som er tingen er at nesten alle bare putter slike mailer i søplebøtta med en gang. De er ikke interessert, det er det som er problemet. Jeg vil tippe at jeg får ca 5-10 svar totalt av de ca 30-35 jeg har sendt. Desverre. Og jeg er da heldig hvis jeg får sponsing av 1-2 med en gang. Ja det tror jeg desverre du har helt rett i. Jeg jobber selv i bilbransjen, og det er helt utrolig hvor mange telefoner (og tildels mail) man får fra folk som vil ha penger. Det er da til alt fra sultne barn i Afrika, til russ som vil ha spons på bussen sin, og ikke minst en hel bråte med folk som på gebrokkent engelsk skal selge "attraktive" verdipapier, aksjer, kunst, og what not... Jeg vil tro webshop's og disse andre du har spurt har minst like stor (og sannsyneligvis mye større) pågang av slike forespørsler. Så du er nok litt avhengig av flaks også for å nå frem, og mange leser nok ikke engang ferdig. Men du får i alle fall gjøre det beste ut av det du har så lenge, og bygge det du kan med det du har. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Jeg har selv prøvd meg på et prosjekt (ble aldri ferdig though) og sendte ut sponso mail. Sende to ca 10 stk. Fikk et ja (vendur! ) og 3 "nei, vi sponser ikke", resten hørte jeg aldri fra. Jeg tror de fleste vil lese mailen og svare alt etter om de ønsker å være snille/har tid. De store som komplett, PSdata, Mpx har ikke råd til å ikke lese e-poster. Det er vedlig dårlig kundebehandling. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Hittil: 2 nei og 1 kanskje prøve å få til noe: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har ikke kroner igjen til å bruke på dette. Men hvis du forteller meg nøyaktig hvilke deler du trenger, så kan jeg selvsagt se hva jeg kan klare å få til! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Det er bra Scotty Det var det jeg sa, det kommer litt ettervært. Hvem er det som skal prøve å får til noe da? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Jeg sendde mail til psdata om sponsing til et lan vi arrangerte. Først sendte jeg til [email protected] og deretter direkte til en av selgerne/sjefene. På den salg fikk jeg til svart at de ikke sponsa. Men av han sjefen fikk jeg positivt svar. Fikk mange flott og fine premier.. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Jeg sendde mail til psdata om sponsing til et lan vi arrangerte. Først sendte jeg til [email protected] og deretter direkte til en av selgerne/sjefene. På den salg fikk jeg til svart at de ikke sponsa. Men av han sjefen fikk jeg positivt svar. Fikk mange flott og fine premier.. 9327321[/snapback] Du har vel ikke tilfeldigvis den mailen liggende? (PM) Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Ser artig ut detta her, følge med Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 23. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=9345869 Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 24. august 2007 Rapporter Del Skrevet 24. august 2007 Den gokarten gikk jo bra så d ut som Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå