Scotty Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Jah! BEgynner virkelig å likne på noe. Et spørsmål Skal den males osv innvendig? Uansett; hva skal du gjøre i skøtene mellom platene? Særlig der du har den pene detaljen med bøyd plate ble det litt sprik. Hadde vært bra om du sparklet og pusset der. Hvis ikke kan det kanskje bli litt vondt for diverse albuer osv. Der det er sort til nå; er det malt der? Du har sikkert tenkt på dette allerede Dersom du har tilgang til sprøyteutstyr kunne du sprøytet med bengalakk. Kunne blitt knall! Vanlig sprayboks på det store området der kan jo bli litt dyrt. Lakkering vil iallfall kunne bli bedre/stiligere enn vanlig maling. Goscinny 9161719[/snapback] Veldig usikker på åssen finish jeg skal ha. Men det skal ihvertfall bli en form for tynt teppe på gulvet ihvertfall. Det som er svart hittil er selførgelig malt, men det er bare grunnet på utsiden hittil. Det med den spriken, du mener der på toppen ikke sant? På siden så er det bare jeg som ikke har festet veggen enda. Og det er ganske så mye diverse sprekker / bommer på flere mm osv, der skal det sparkles igjen. Hva er bengalakk? Dyrt? Har sprøyteutstyr som far eier, men ingen av oss har brukt det enda. Scott. Endret 28. juli 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 Bengalakk er vel det de bla. bruker på understell til motorcross biler? Jævlig slitesterkt vistnok. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 Du kan lakkere biler, selv om det kanskje ikke er det vanlige. En kamerat av farmin gjorde iallflal det. Lakken er veldig blank og en del billigere enn vanlig lakk. Du kjøper den som vanlig maling, og så står det på boksen hvor mye du skal tilsette av tynner. Malingen er altså beregnet til å både sprøytes og males ut. Vet ikke om du får den i matt utgave også. Googlet bittegrann. Kanskje ikke så mye hjelp å få her ... Klarer ikke å finne noen priser, men jeg kjøpte iallfall Quick sort bengalakk på bilutstyr Stoa, Arendal, til deler av prosjektet mitt (under og inni). Den er veldig blank. Dersom dette kan virke aktuelt, kan jeg finne boksen og google enda mer. Goscinny Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 Du kan lakkere biler, selv om det kanskje ikke er det vanlige. En kamerat av farmin gjorde iallflal det. Lakken er veldig blank og en del billigere enn vanlig lakk. Du kjøper den som vanlig maling, og så står det på boksen hvor mye du skal tilsette av tynner. Malingen er altså beregnet til å både sprøytes og males ut. Vet ikke om du får den i matt utgave også. Goscinny 9161974[/snapback] Bengalakk finnes i matt utgave også Blandes i de fleste farger som er ønskelig:) EspN Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Mens vi venter på deler fra england så må man jo faktisk ta nytte av en parkeringsplass på en søndag! ibEikROIqsA Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 nesten 360 graders spin på slutten der Er det din? trodde du skulle burne og slikt jeg Tøfft! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Er min ja. Går nok ikke ann å burne noe særlig med den Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Dette ser jo veldig bra ut! Du har kommet godt i gang, dritt at det skal ta så lang tid.. Men, man må vente på godene, blir ekstra digg når de kommer da. Gokart så jo litt fett ut, du sa at de som ville kunne prøve simulatoren når den var ferdig? Hva med å legge til en "attraksjon"; 20 spenn for en tur med Gokarten? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Hehe ja det hadde vært noe. Du kan forøvrig glede deg til The Experience, da jeg mest sannsynligvis skal ditt med simulatoren! (snakket litt med Espen og Claes) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Oij, fine greier da gitt! Det kan bli tøft, utover de sene nattetimer Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Den carten, hva slags cart er det? Utifra filmen så det ut til at den gikk skikkelig dårlig, men kanskje synet bedrar. :!: Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Den carten, hva slags cart er det? Utifra filmen så det ut til at den gikk skikkelig dårlig, men kanskje synet bedrar. :!: 9169100[/snapback] ? Den dro vel ikke dårlig på filmen heller? Husk at den drar dårligere på lav rev så når den er nærme kamera så drar den ikke så godt i starten. Kan godt hende det ser "tregere" ut pga kameraet er såpass lavt.. Er ihvertfall en Yamaha 100cc totakter, er gammel nok til å gå over til en 125 cc vannkjølt, men har ikke penger Endret 29. juli 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
aGal Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Godt du er kommet i gang med snekringen... Dette blir en bra "bule" Gokart er jævlig kult Kjører så mye jeg kan på bana i nærheten, men det slakter lommeboka Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Den carten, hva slags cart er det? Utifra filmen så det ut til at den gikk skikkelig dårlig, men kanskje synet bedrar. :!: 9169100[/snapback] ? Den dro vel ikke dårlig på filmen heller? Husk at den drar dårligere på lav rev så når den er nærme kamera så drar den ikke så godt i starten. Kan godt hende det ser "tregere" ut pga kameraet er såpass lavt.. Er ihvertfall en Yamaha 100cc totakter, er gammel nok til å gå over til en 125 cc vannkjølt, men har ikke penger 9169125[/snapback] Tja ok.. Gammel er du da? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Den carten, hva slags cart er det? Utifra filmen så det ut til at den gikk skikkelig dårlig, men kanskje synet bedrar. :!: 9169100[/snapback] ? Den dro vel ikke dårlig på filmen heller? Husk at den drar dårligere på lav rev så når den er nærme kamera så drar den ikke så godt i starten. Kan godt hende det ser "tregere" ut pga kameraet er såpass lavt.. Er ihvertfall en Yamaha 100cc totakter, er gammel nok til å gå over til en 125 cc vannkjølt, men har ikke penger 9169125[/snapback] Tja ok.. Gammel er du da? 9169523[/snapback] 16, men nå får vi ikke gli for langt unna topic her.. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Som tidligere sagt, helt rått prosjekt, selv om det er fristende å spørre hvor en 16 åring tar slike penger fra Beklager OT Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Som tidligere sagt, helt rått prosjekt, selv om det er fristende å spørre hvor en 16 åring tar slike penger fra Beklager OT 9174251[/snapback] Mye mye jobbing (har fast jobb) Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Godt svar, og lykke til videre! Gleder meg til å se resultatet! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Hvor hvor hv0r jobber du? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Hvorfor er det så interessant å vite? Du bor i Rogaland, jeg bor litt sør for Oslo.. ta det heller på PM Har ikke særlig med topic å gjøre. Endret 30. juli 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå