Scotty Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Skal kanskje bevege meg bortover til HWX(The Experience) til høsten har jeg funnet ut. Om jeg skal ha med simulatoren(i varebilen) er jeg usikker på, har sendt mail om VIP billetter og om det er noen mulighet for å sette simulatoren(på en type visning) slik at den vanlige deltaker får kjørt. Vi får se Endret 24. juli 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hva skal det være utenfor selve simulatoren? Den dekker jo ikke hele bua, akkurat? Bare tomrom og plass til tilskuere, eller har du andre planer? Goscinny Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Skal kanskje bevege meg bortover til HWX(The Experience) til høsten har jeg funnet ut.Om jeg skal ha med simulatoren(i varebilen) er jeg usikker på, har sendt mail om VIP billetter og om det er noen mulighet for å sette simulatoren(på en type visning) slik at den vanlige deltaker får kjørt. Vi får se 9137185[/snapback] Hvis du skal til HWX med simulatoren, tror jeg sjangsene er gode for at du kunne lånt deg et sourrund skjerm oppsett fra en webshop(evt direkte fra produsent)! Dem vet hvor mye oppmerksomhet og reklame det er å få på sånne arrangementer... Btw, når er HWX? tror du du er ferdig til da? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Hva skal det være utenfor selve simulatoren? Den dekker jo ikke hele bua, akkurat? Bare tomrom og plass til tilskuere, eller har du andre planer? Goscinny 9137839[/snapback] I selve hytta tenker du på? Har egentlig ingen planer for å være ærlig. Det er ikke malt der inne på noen måte heller. Men hadde en liten tanke for en stund sia med å henge gokarten på veggen for å få litt motorsport feel, og jeg kunne lukte litt olje mens jeg kjørte bIsk0p: HWX kan du lese om på http://theexperience.no/ (4-7 okt) Er nok ferdig til da Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg har hatt helt feil bilde av hvordan stua så ut Har tenkt på en sånn der du går inn på kort siden. Men ser at det er feil! Men en gokart går jo ganske mye utover, så den burde kanskje settes forran cockpit, dvs bak skjermen? Sånn det ikke er så altformye problemer med å gå bak liksom..? Har forresten sett på youtube noen som har installert G25 i en F1 cockpit, disse hadde 3x skjermer! Men giringa så noe ubehagelig... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Gokarten går ikke særlig utover. Er større plass i hytta enn man skulle tro. Vil tipper jeg får ca 3-4 like simulatorer inn i hytta, stående på gulvet. btw.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=9141307 Endret 25. juli 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 EN ting jeg lurer på som er off topix Hvordan lager på strøm til subwoofern? On topix. skal girkassen være på den bua tre platen der? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Gokarten går ikke særlig utover. Er større plass i hytta enn man skulle tro.Vil tipper jeg får ca 3-4 like simulatorer inn i hytta, stående på gulvet. btw.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=9141307 9141224[/snapback] Joda, en gocart går nå 50-70 cm oppover, rattet er vel det høyeste punktet... Jeg leste igjennom workloggen, og har ikke sett noe mål på selve sim'n. Stemmer det eller bare jeg som leser litt fort? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) EN ting jeg lurer på som er off topix Hvordan lager på strøm til subwoofern? On topix. skal girkassen være på den bua tre platen der? 9141411[/snapback] Lager på strøm? Nytt utrykk for meg.. Skal jo selførgelig ha forsterker(evt 2) til subwooferen, som er koblet til pcen. Girkassen skal være slik som på tegningene. Gokarten går ikke særlig utover. Er større plass i hytta enn man skulle tro.Vil tipper jeg får ca 3-4 like simulatorer inn i hytta, stående på gulvet. btw.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=9141307 9141224[/snapback] Joda, en gocart går nå 50-70 cm oppover, rattet er vel det høyeste punktet... Jeg leste igjennom workloggen, og har ikke sett noe mål på selve sim'n. Stemmer det eller bare jeg som leser litt fort? 9141453[/snapback] Det er fullt mulig, finner ingen selv. Må nok ha glemt det. Slenger opp noen tegninger med mål senere ikveld Endret 25. juli 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
daruu Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Dette så meget bra ut Har tenkt på å lage noe slikt selv, men det får vente på seg til jeg har fått inntjent noen kronasjer Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Dette ser skikkelig bra ut _Scotty_! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 I selve hytta tenker du på? Har egentlig ingen planer for å være ærlig.Det er ikke malt der inne på noen måte heller. Men hadde en liten tanke for en stund sia med å henge gokarten på veggen for å få litt motorsport feel, og jeg kunne lukte litt olje mens jeg kjørte 9138574[/snapback] Jeg hadde malt hele hytta svart inni. Elsker bryteren Ser BRA ut. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Update. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=9155347 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Ser enda ikke noen mål på denne tingen ... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Ser enda ikke noen mål på denne tingen ... 9155542[/snapback] Tja det er ikke mye mål jeg følger egentlig, så tegningene er ikke helt riktig akkurat. Men simulatoren er 2m lang, 1,23m bred og 61 cm høy. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 en sånn hadde jo vært drit gromt å hatt midt i dashen Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 en sånn hadde jo vært drit gromt å hatt midt i dashen 9156726[/snapback] Eller hva med dette? Skulle ønske jeg klarte slik. Men skal nok klare det etterhvert! Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 en sånn hadde jo vært drit gromt å hatt midt i dashen 9156726[/snapback] Eller hva med dette? Skulle ønske jeg klarte slik. Men skal nok klare det etterhvert! 9156776[/snapback] Wow tøft. Joa ser litt bedre ut den Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=9161301 Det begynner nesten å se litt kjørbart ut nå! Endret 28. juli 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jah! BEgynner virkelig å likne på noe. Et spørsmål Skal den males osv innvendig? Uansett; hva skal du gjøre i skøtene mellom platene? Særlig der du har den pene detaljen med bøyd plate ble det litt sprik. Hadde vært bra om du sparklet og pusset der. Hvis ikke kan det kanskje bli litt vondt for diverse albuer osv. Der det er sort til nå; er det malt der? Du har sikkert tenkt på dette allerede Dersom du har tilgang til sprøyteutstyr kunne du sprøytet med bengalakk. Kunne blitt knall! Vanlig sprayboks på det store området der kan jo bli litt dyrt. Lakkering vil iallfall kunne bli bedre/stiligere enn vanlig maling. Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå