Gå til innhold

Bygging av en racing simulator! - Kommentartråd

Anbefalte innlegg

Skal kanskje bevege meg bortover til HWX(The Experience) til høsten har jeg funnet ut.

Om jeg skal ha med simulatoren(i varebilen) er jeg usikker på, har sendt mail om VIP

billetter og om det er noen mulighet for å sette simulatoren(på en type visning) slik at den vanlige deltaker får kjørt.

Vi får se :)

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal kanskje bevege meg bortover til HWX(The Experience) til høsten har jeg funnet ut.

Om jeg skal ha med simulatoren(i varebilen) er jeg usikker på, har sendt mail om VIP

billetter og om det er noen mulighet for å sette simulatoren(på en type visning) slik at den vanlige deltaker får kjørt.

Vi får se :)

9137185[/snapback]

Hvis du skal til HWX med simulatoren, tror jeg sjangsene er gode for at du kunne lånt deg et sourrund skjerm oppsett fra en webshop(evt direkte fra produsent)! Dem vet hvor mye oppmerksomhet og reklame det er å få på sånne arrangementer...

Btw, når er HWX? tror du du er ferdig til da?

Lenke til kommentar
Hva skal det være utenfor selve simulatoren? Den dekker jo ikke hele bua, akkurat? Bare tomrom og plass til tilskuere, eller har du andre planer?

Goscinny ;)

9137839[/snapback]

I selve hytta tenker du på? Har egentlig ingen planer for å være ærlig.

Det er ikke malt der inne på noen måte heller. Men hadde en liten tanke

for en stund sia med å henge gokarten på veggen for å få litt motorsport

feel, og jeg kunne lukte litt olje mens jeg kjørte :)

bIsk0p: HWX kan du lese om på http://theexperience.no/ (4-7 okt)

Er nok ferdig til da :)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt helt feil bilde av hvordan stua så ut :p Har tenkt på en sånn der du går inn på kort siden. Men ser at det er feil! :p

Men en gokart går jo ganske mye utover, så den burde kanskje settes forran cockpit, dvs bak skjermen? Sånn det ikke er så altformye problemer med å gå bak liksom..? ;)

Har forresten sett på youtube noen som har installert G25 i en F1 cockpit, disse hadde 3x skjermer! :D Men giringa så noe ubehagelig...

Lenke til kommentar
Gokarten går ikke særlig utover. :) Er større plass i hytta enn man skulle tro.

Vil tipper jeg får ca 3-4 like simulatorer inn i hytta, stående på gulvet.

btw.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=9141307

9141224[/snapback]

Joda, en gocart går nå 50-70 cm oppover, rattet er vel det høyeste punktet... :hmm:

Jeg leste igjennom workloggen, og har ikke sett noe mål på selve sim'n. Stemmer det eller bare jeg som leser litt fort?

Lenke til kommentar
EN ting jeg lurer på som er off topix :D

Hvordan lager på strøm til subwoofern?

On topix. skal girkassen være på den bua tre platen der?

9141411[/snapback]

Lager på strøm? Nytt utrykk for meg..

Skal jo selførgelig ha forsterker(evt 2) til subwooferen, som er koblet til pcen.

Girkassen skal være slik som på tegningene.

Gokarten går ikke særlig utover. :) Er større plass i hytta enn man skulle tro.

Vil tipper jeg får ca 3-4 like simulatorer inn i hytta, stående på gulvet.

btw.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=9141307

9141224[/snapback]

Joda, en gocart går nå 50-70 cm oppover, rattet er vel det høyeste punktet... :hmm:

Jeg leste igjennom workloggen, og har ikke sett noe mål på selve sim'n. Stemmer det eller bare jeg som leser litt fort?

9141453[/snapback]

Det er fullt mulig, finner ingen selv. Må nok ha glemt det.

Slenger opp noen tegninger med mål senere ikveld :)

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
I selve hytta tenker du på? Har egentlig ingen planer for å være ærlig.

Det er ikke malt der inne på noen måte heller. Men hadde en liten tanke

for en stund sia med å henge gokarten på veggen for å få litt motorsport

feel, og jeg kunne lukte litt olje mens jeg kjørte :)

9138574[/snapback]

Jeg hadde malt hele hytta svart inni.

Elsker bryteren ;) Ser BRA ut.

Lenke til kommentar

Jah! BEgynner virkelig å likne på noe. Et spørsmål :) Skal den males osv innvendig? Uansett; hva skal du gjøre i skøtene mellom platene? Særlig der du har den pene detaljen med bøyd plate ble det litt sprik. Hadde vært bra om du sparklet og pusset der. Hvis ikke kan det kanskje bli litt vondt for diverse albuer osv. Der det er sort til nå; er det malt der? Du har sikkert tenkt på dette allerede :p

Dersom du har tilgang til sprøyteutstyr kunne du sprøytet med bengalakk. Kunne blitt knall! Vanlig sprayboks på det store området der kan jo bli litt dyrt. Lakkering vil iallfall kunne bli bedre/stiligere enn vanlig maling.

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...