CofidiS Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hei, har en resept liggendes i skuffen hjemme som jeg ikke har hentet enda...er vel drøyt et år siden jeg fikk den. Hvor lenge "varer" den / blir den for gammel til å hentes ut? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Står det ikke noe dato på den? Lenke til kommentar
CofidiS Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Nei.. Bare dato da den ble skrevet ut. (er en god gammel håndskrevet hvitresept) Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Resepter er gyldige i 12 måneder, med unntak av resepter på p-piller som er gyldige i 36 måneder. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 utover gyldighet på dato kan de kun brukes 3 ganger. de kan iallefall mine. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 utover gyldighet på dato kan de kun brukes 3 ganger. de kan iallefall mine. 7733928[/snapback] Det skal vel stå på hvor mange ganger de kan brukes. Alle resepter jeg har fått har det stårr ant. ganger jeg kan bruke de og utløpsdato. Trodde det var vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå