Smal Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg har kjøpt meg en HTPC men har problemer da jeg skal sette inn den ekstra stømmkontakten på skjermkortet, det er ikke plass når jeg har i dvd brenneren, da den er for lang.. den er 170mm noe som er ganske standard.. I og med at det er en htpc er det også bare en plass til DVD brenneren noe som gjør at den ikke kan flyttes... noen som har noen forslag, evt veit on en produsent som produserer kortere dvd brennere.. Det er også litt viktig at det er en standart front på dvd rommen slik at ben passer med knappene på fremsiden av htpc kabinettet Det jeg lurer på er om det finnes noen dvd brenner der ute som er kortere, evt enkel å modde litt på slik at kontaktene/tilkoblingene stikker opp eller ned, og ikke rett bakover.. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Du kan vel sikkert lodde løs kontaktene til dvd-brenneren og montere ledninger på dem, slik at du sparer plass bak brenneren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå