treant Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg tenkte jeg skulle investere i en ny MP3 spiller - og trenger litt hjelp til dette... Jeg kommer til å bruke den til trening, så stor og tung harddisk spiller er ikke aktuelt, jeg trenger heller ikke mer enn 2GB, og den skal ikke koste mer enn 1300 +- Vil ha en som er stabil Men takker på forhånd for hjelp Lenke til kommentar
cascas Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hvis det holder med 1Gb så synes jeg Creative sine små spillere er veldig god, f.eks Creative Zen nano så bruker du pengene som er til overs til gode hode telefonener f.eks. koss porta pro eller sony MDR-EX71SL Lenke til kommentar
treant Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 nah, helst 2 GB, men vil gjerne at det skal være fargeskjerm og; ) Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Sjekk asono sine. Lenke til kommentar
evila Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hva med iriver s10? Den er liten og lett, har skarp og god fargeskjerm,radio, 2 gb minne mm. Har en selv, og er strålende fornøyd Lenke til kommentar
kotox Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 jeg har fått meg Creative Zen V 2GB i dag, og den er helt super! Kosta meg 360kr siden det var pga reklamasjon, la til litt og fikk den, men den ligger på rundt 1000kr... Og da får du et merke som skriker LYD! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå