Gå til innhold

Crysis til X360

Dinsdale

Anbefalte innlegg

Nei, helt perfekt. Omtrent like bra som PC. Man snur seg jo mye raskere og sikter mye enklere. Blir bare for dumt å spille med håndkontroller etter å ha prøvd Wii synes jeg.

Så de burde lage dette til Wii også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lest at Wii kontrollern funker dårlig til FPS jeg da.. Spesielt Red Steel.. Upresis? Eller?

7731970[/snapback]

Red Steel er ikke spillet du skal bruke som eksempel for hvor bra FPS'er virker på Wii. Det er først når Metroid Prime 3 kommer at vi kan få se hva kontrollene duger til. (Og om de virkelig duger til det eller ikke...)

Lenke til kommentar
Har lest at Wii kontrollern funker dårlig til FPS jeg da.. Spesielt Red Steel.. Upresis? Eller?

7731970[/snapback]

Red Steel er ikke spillet du skal bruke som eksempel for hvor bra FPS'er virker på Wii. Det er først når Metroid Prime 3 kommer at vi kan få se hva kontrollene duger til. (Og om de virkelig duger til det eller ikke...)

7732033[/snapback]

Uenig, de funker jo som gull til COD3 f.eks.

Lenke til kommentar

7731970[/snapback]

7732033[/snapback]

Vet ikke helt om jeg er enig med deg om at et spill som ikke er gitt ut og ingen har prøvd, er et bedre eksempel på hvor bra en kontroller som faktisk er på markedet er, enn et spill som er ute og er mulig å prøve.. Men som sagt jeg har ikke prøvd det selv.. Jeg har bare lest andres meninger og gjengir dem.. og har ingen mening selv, så ikke slakt meg!

Men at Crysis som er et prosjekt med så stort fokus på at det skal være slående vakkert grafisk vil komme til Wii.. hmm.. Time will show.. FarCry kom jo..

Lenke til kommentar
Uenig, de funker jo som gull til COD3 f.eks.

7732055[/snapback]

Har du prøvd selv? I så fall får jeg tro deg på det, men jeg har bare lest at det ikke er alle som syns det er så halleluja.

Vet ikke helt om jeg er enig med deg om at et spill som ikke er gitt ut og ingen har prøvd, er et bedre eksempel på hvor bra en kontroller som faktisk er på markedet er, enn et spill som er ute og er mulig å prøve.. Men som sagt jeg har ikke prøvd det selv.. Jeg har bare lest andres meninger og gjengir dem.. og har ingen mening selv, så ikke slakt meg!

7732078[/snapback]

Jeg vet ikke mer en det jeg har lest og sett på snutter, jeg heller, men de som har prøvd både Red Steel og Metroid Prime 3 sier at det ikke kan sammenliknes. Men det kan jo fint falle sammen, det også. Det var derfor jeg tok med "kan" og det i parantes.

Men nå er vi langt ute, vel...? :blush:

Er uansett spent på å se hvordan dette blir på 360, ikke bare grafikkmessig men også gameplay-messig. Syns FPS-sjangeren sitter litt fast, og jeg har vel ikke helt trua på at Crysis vil gjøre noe som er helt revolusjonerende på den fronten. Eller...?

Lenke til kommentar

Jeg tror heller ikke at Crysis blir noe særlig på konsoll.. det blir mere melkeku tror jeg.. Sikkert ikke Crytek som kommer til å lage spillet heller.. om jeg ikke tar helt feil. Vil jo ikke bli en port av spillet som havner på PC, ifølge ryktene.. men en helt egen story i samme univers.. Men men.. har mer troa på at det er Shadowrun som vil revolusjonere FPS sjangeren.

Lenke til kommentar
Hva med Wii? - Ja? Hva med den?

På grunn av den fantastiske kontrollen så burde jo alle første persons skytespill komme på denogså. - Fantastisk og fantastisk fru blom?

FarCry finnes jo. bl.a. - Ja, men i en kraftig redusert versjon, og Crysis tror jeg ikke ville være verdt det ettersom grafikkern er en såpass stor del av spillet!

Lenke til kommentar
Hva med Wii? - Ja? Hva med den?

På grunn av den fantastiske kontrollen så burde jo alle første persons skytespill komme på denogså. - Fantastisk og fantastisk fru blom?

FarCry finnes jo. bl.a. - Ja, men i en kraftig redusert versjon, og Crysis tror jeg ikke ville være verdt det ettersom grafikkern er en såpass stor del av spillet!

7732588[/snapback]

Så alt handler om grafikk nå ? Grafikken er en såpass stor del av spillet ? Finnes noe som heter spilleglede også vet du.

Så lenge FarCry kom til Wii så kan nok dette også. Litt dårligere grafikk kanskje, men hva så ? Alt tyder jo på at grafikk betyr veldig lite når vi ser på hvor mye Wii selger likevel. Virker som alle tror grafikk er det eneste som betyr noe. I spill som dette så vil jeg si kontrollen betyr mye mer.

Lenke til kommentar
Så alt handler om grafikk nå ? Grafikken er en såpass stor del av spillet ? Finnes noe som heter spilleglede også vet du.

Hårsår?

Hold Kjeft.

Så lenge FarCry kom til Wii så kan nok dette også. Litt dårligere grafikk kanskje, men hva så ? Alt tyder jo på at grafikk betyr veldig lite når vi ser på hvor mye Wii selger likevel. Virker som alle tror grafikk er det eneste som betyr noe. I spill som dette så vil jeg si kontrollen betyr mye mer.

Wii versjonen skal jeg kjøpe hvis den kommer bare for å se på hvor totalt elendig det kommer til og være :p

Wii'en er ikke kraftig nok til og ligne på det Crysis ser ut som :p

Lenke til kommentar

Etter min mening betyr grafikk en hel del. Det betyr ikke at spill med dårlig grafikk automatisk er dårlige, men det er iallefall ingen fordel. Actionspill trenger en viss mengde grafiske effekter for å virkelig levere varene. Vi spiller jo tross alt VIDEOspill, det som vises på skjermen er jo da ganske vesentlig. Ellers kunne vi jo like gjerne bare fortsatt å spille på våre C64, Amstrad, Atari eller Amiga maskiner. Mine minimumskrav øker etterhvert som grafikknivået heves, og etter spill som Motorstorm og Gears of War faller Wii godt under mine krav rent grafisk. Wii har heldigvis andre kort å spille med, men de må spilles rimelig bra for å veie opp for de tekniske svakhetene mener nå jeg.

Endret av Norse360
Lenke til kommentar
Spørs om resten av verden synes det da, og ikke minst spillutviklerene.

7732735[/snapback]

Hvis Wii fortsetter salgs rushet sitt, som alt tyder på at den gjør, så spørs det om utvilkere får noe særlig valg uansett. Tror nok ikke de vil ignorere Wii når den er markedsleder for å si det sånn.

Den har allerede spist inn 50% av forspranget til 360, og alt tyder på at den vil passere den innen få måneder. Å ikke lage spillene for den da blir jo som å kaste penger ut av vinduet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...