fox Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Personlig har jeg ventet på FallOut 3 nå i 10 år..... 7730526[/snapback] Second that! Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Juicey og juicey fru blom.. Men jeg venter på... Enemy Territory: Quake Wars Portals og Team Fortress 2 Sikkert ikke det aller beste innen grafikk, men bra nok for min del. Doh.. ser nå at dette er under "spill og tilbehør - konsoll". Vil gjerne ha dette på 360 og wii. Hehe (og på PC). Endret 15. januar 2007 av VinterUlv Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg venter litt på hva Sony tenker og gjøre med Eyetoy HD på PS3 og hvilke muligheter dette vil gi.. På PS2 var det mer eller mindre en raritet, men på PS3 og Cell har vi sett reklame og demonstrasjoner som er temmelig heftig. Generell demo på bl.a. Minority report type interface: http://www.youtube.com/watch?v=L17O43X39cg Cups demo: Alle husker vel real time rendering av ansikt: Eller hva med realtime fighting.. Dette ser morro ut, om man kan klare det uten all akrobatikken, alt slitet og to storskjermer.. -Voice activated special attack.. Eye of Judgement ser utrolig interessant ut: http://www.youtube.com/watch?v=cLXtc3AriU8...related&search= Eyedentify er et spill hvor du integreres inn i spillet med heite damer som ler av alle de dårlige vitsene dine.. Confidence development for nerds.. http://www.youtube.com/watch?v=O2ZKyfaCQyU Jeg tror at Eyetoy HD utvilsomt vil gi oss mange nye muligheter i fremtiden.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Er det bare jeg som vil at Epic skal "spare" Gears of War 2 til Unreal Engine 4? Synes Gears of War passet perfekt som showcase av Unreal Engine 3, og var det ikke et av de første spillene som tok i bruk denne motoren også? Jeg er klar over at det da vil ta lang tid før vi får se oppfølgeren, siden vi mest sannsynlig må vente Xbox 720. Det kan hende jeg er gal, men la GeOW 2 bli det første Unreal Engine 4 spillet. 7730299[/snapback] det blir nok heller slik: Gears Of War (unreal 3 & Xbox 360) Gears Of War 2 (Unreal 3 & Xbox 360) Gears Of War 3 (unreal 4 & Xbox 720) men vill en DX10 grafikk motor fungere på 360? den takler kanskje begge deler siden der er noe midt imellom.. Endret 16. januar 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
henrian Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg tror vi kommer til å få mye til unreal 3 motoren... Den er ikke tøyd max lenger tror jeg. Så hvis de lager GeoW 2 men U3 motoren så regner jeg meg at vi vil se mye bra forrandringer visuelt! Er ikke helt sikker på hvilken motor de brukte i God of War til ps2 men der fikk de i allefall tøyet konsollen max! må vi har nok mye bra i vente bare utviklerene får blitt bedre kjent med x360 evt ps3.... Her er i allefall en liste over kommende spill som bruker Unreal 3 motoren: America's Army 3.0 Bioshock Brothers In Arms: Hell's Highway Elveon Gears of War - Her er det vel ikke nødvendig med link Halo Wars Huxley Lineage 3 Lost Odyssey Mass Effect Medal of Honor: Airborne Monster Madness: Battle for Suburbia Roboblitz - Arcade spill til 360 Stargate Worlds - Official Community Site Stranglehold Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction Too Human - Fansite Unreal Tournament 2007 APB (computer game) Vi har jo noe å glede oss til i allefall Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 For å legge til henrian's liste, flere spill som bruker Unreal Engine 3.0: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor America's Army: Real HeroesA.V.A. A4 (codename) Bedlam Reigns Blacksite: Area 51 B-Project (codename) Coded Arms: Assault Crimecraft Daybreakers DC Comics/Universe Online (untitled) Dead Space Empire Frontlines: Fuel of War Fury Hour of Victory Interstellar Marines Naruto Parabellum Resident Evil 5 Section 8 Shadowrun Swat 5 Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2 Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction Turok Noen firmaer som har lisensiert enginen: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Single License Companies*2015 *Hirez Studios *Perception *Tripwire Interactive *Nikitova Multiple Licenses Companies *Activision *AniPark *Atari *Artificial Studios *Bethesda Softworks *Buena Vista Games *Capcom *Chair Entertainment *CJ Entertainment *Codemasters *Cranky Pants Games *Eidos Interactive *Electronic Arts *Foundation 9 Entertainment *Gearbox Software *GlyphX *High Moon Studios *Imagic Entertainment *inXile Entertainment *Irrational Games *Koei *Konami *Lucky Chicken Games *Mad Dog *Majesco Games *Microsoft Game Studios *Midway Games *Mind Control Software *Namco Bandai Games *NASA *NC Soft *NetDevil *NHN *Real Time Worlds *Rocksteady Studios *Red Duck *Sega *Sigil Games Online *Softmax *Sony Computer Entertainment *Sony Online Entertainment *Spark Unlimited *Spellborn International *Streamline Studios *Square Enix *Surreal Software *Take Two Interactive *THQ *Tiger Hill Entertainment *Tigon Studios *TimeGate Studios *TQ Digital Entertainment *Trilogy Studios *Ubisoft *Vision Studios *Vivendi Universal Games *Webzen *Zombie Studios Unreal Engine 3.5 er under utvikling og har følgende features: *Direct3D 9/10/11/12, same level of OpenGL support (2010 hardware generation graphics APIs) *Vast improving and optimizing renderer and engine *Radiosity lighting --Fully real-time NON-PRT radiosity rendering *Global illumination --Fully real-time ray tracing global llumination *'Real' dispalcement mapping (a.k.a. vertex texture fetch or dynamic vertex texturing) --With self-shadowing --With physically --Multiple complex hard shadows~soft shadows with fully dymanic and self-shadowing at all --Multiple complex umbra~penumbra with fully dymanic and self-shadowing at all *Dynamic ranged calculations *Fully volumetric rendering *16384x16384 size textures support *Shader Model 5 and 6 or higher (2010 hardware generation) support Ubekreftede titler som muligens kan komme til å bruke denne versjonen: *Gears of War 2 *Too Human 2 *Unreal 3 Unreal Engine 4.0 er på forsknings-stadiet. Kun Tim Sweeney (technical director and founder of Epic) jobber med enginen akkurat nå. Utviklingen av enginen vil ikke starte for fullt før en gang i 2008, da Unreal Engine 3.0 er ment til å vare til 2010. Unreal Engine 4.0 er ment for high-end PC'er, Xbox 720, og Playstation 4 etter 2010. Lenke til kommentar
anonymous Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 alan wake kommer ikke til ps3 men til xbox 360 og pc 19 oktober 2007 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Blir spennende å se hva Unreal Engine 3.5 kan klare.. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Men nå er det ikke lenger noe å se frem til. Så jeg har prøvd å snuble over noe nytt ved å goggle, men det har lissom i 7726929[/snapback] google my friend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå