henrian Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Første gang jeg så bilder fra Gears of War var for ca 4 år siden. Da en kompis viste meg den nye Unreal 3 motoren. Og jeg har gledet med siden! Endelig har jeg fått kjøpt, spillt og gledet meg over spillet jeg har sett utrolig frem til. Men nå er det ikke lenger noe å se frem til. Så jeg har prøvd å snuble over noe nytt ved å goggle, men det har lissom ikke dukket opp noe sånn helt nevneverdig. Jeg fant noe greier om at unreal 4 motoren er i gang, men ikke noe sånn håndfast. Ikke noe jucie bilder lissom Derfor tenkte jeg å starte denne tråden sånn at folk kan poste inn nyheter og rykter som dukker opp rundt om kring i ganske land/internett! Men sånn at folk skal skjønne hva jeg mener så tenker jeg ikke på spill som kommer i år eller neste år. Det er ikke noe problem å lese om Unreal Tournament 2007, Halo 3, Army of Two eller Too human! Men om en eller annen FXGT TURBO 2010 MULTICORE Grafikkmotor som kan gjenskape alt fra hårts grohastihet til gjenskinnet på horninene til fienden! Så kommer dere over noe som dere tror vil revlusjonere spillverden eller en ny grafikkmotor som gir oss noe nytt å sikle etter SÅ POST FOR HARDE LIVET! Gjerne med noen feite bilder å slikt! Endret 16. januar 2007 av henrian Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Nå er jeg ikke helt gira på å poste mange linker, men du kan jo sikle litt på Alan Wake? Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Nå er jeg ikke helt gira på å poste mange linker, men du kan jo sikle litt på Alan Wake? 7726947[/snapback] Er det satt noen realese dato på Alan Wake? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) 2008 en gang tipper jeg, trolig til julen/høsten da det er tidspunktet på året når slike storspill utgis... Endret 15. januar 2007 av qoutor Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 2007.....kanskje... 7727073[/snapback] Er blitt utsatt til 2008 har jeg hørt. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 ett ord som du bør lære deg. SPORE enkelt og greit. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 ett ord som du bør lære deg. SPORE enkelt og greit. 7727280[/snapback] Håper det blir å se på konsoll også Lenke til kommentar
henrian Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Se her ja... der dukket det opp noe nytt... men det er ikke helt jaw droping lissom... Noen som har noe bedre på lager? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Spor kommer til ps3 og xbox 360 såvidt jeg har hørt ja Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Spor kommer til ps3 og xbox 360 såvidt jeg har hørt ja 7727844[/snapback] Har du link? EDIT: Glem det. Fant en nå. Spore Endret 15. januar 2007 av Amored Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Assasins Creed... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Chaos vs Control: Creating Gameplay From Crowd Behavior in Assassin's CreedSpeaker: Jade Raymond (Producer, Ubisoft Montreal), Matt Mazerolle Date/Time: TBD Track: Game Design Format: 60-minute Lecture Experience Level: Intermediate Session Description Crowd Gameplay is one of the big promises of Next Gen consoles. Having seen the consoles of the future, we thought "Bigger, Faster, Stronger!", "More Polygons, More AI, More Physics!!", "More Enemies, More People, Real CROWDS!". Bigger can be better, but it rarely brings anything new to the player experience. This talk explores how the Assassin's Creed team hit upon the interesting conclusion that lots of people on screen does NOT equal crowd gameplay. This talk will walk you through how we harnessed the chaos of emergent crowd behavior to create recognizable rules that the player can use to develop their own strategies and play style. We will explore a mish mash of design ideas, emergence theory, production pitfalls and concrete technical solutions used in the creation of the Assassin's Creed crowd system. Jade will cover the theory and ideas while Mat explains the nitty gritty details that actually make it all work. Videos, prototypes and tech demos will be show throughout to illustrate what worked, what didn't and what was just plain ridiculous but we might keep it in the game anyways. Idea Takeaway We have to break away from our old recipes in order to deliver something new. Building emergence into our games is a good start but these systems can easily spiral into total chaos. The key is finding a balance between chaos and control so that we continue to take players by surprise without sacrificing the strategic side of play. Intended Audience Game Developers with Next-Gen experience Link Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 unreal 4 engine ja... blir vell DX10 motor det vell, så da blir ikke den aktuell for GeOW 3. men unreal 3 har nok mer og by på... Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Er det bare jeg som vil at Epic skal "spare" Gears of War 2 til Unreal Engine 4? Synes Gears of War passet perfekt som showcase av Unreal Engine 3, og var det ikke et av de første spillene som tok i bruk denne motoren også? Jeg er klar over at det da vil ta lang tid før vi får se oppfølgeren, siden vi mest sannsynlig må vente Xbox 720. Det kan hende jeg er gal, men la GeOW 2 bli det første Unreal Engine 4 spillet. Endret 15. januar 2007 av StaBBer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Et spill som jeg gleder meg mer og mer til jo mer jeg ser av det (og som det kommer demo av på Marketplace om ikke lenge) er Crackdown, og GameTrailers har masse fine videoer: http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=2213 Lenke til kommentar
Cord Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Personlig har jeg ventet på FallOut 3 nå i 10 år..... Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Jeg er spent på å se hva John Carmack/ID Software får ut av Xbox360 med sin neste motor. Han har dog utalt at dem ikke vil satse så mye på det rent tekniske denne gangen, men heller fokusere mer på story og gameplay. Men jeg har uansett liten tvil om det blir nydelig visuelt. Endret 15. januar 2007 av MistaPi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå