Gå til innhold

Ny tekologi og ting vi har i vente!


henrian

Anbefalte innlegg

Første gang jeg så bilder fra Gears of War var for ca 4 år siden. Da en kompis viste meg den nye Unreal 3 motoren. Og jeg har gledet med siden! Endelig har jeg fått kjøpt, spillt og gledet meg over spillet jeg har sett utrolig frem til.

 

Men nå er det ikke lenger noe å se frem til. Så jeg har prøvd å snuble over noe nytt ved å goggle, men det har lissom ikke dukket opp noe sånn helt nevneverdig. Jeg fant noe greier om at unreal 4 motoren er i gang, men ikke noe sånn håndfast. Ikke noe jucie bilder lissom :nei:

 

Derfor tenkte jeg å starte denne tråden sånn at folk kan poste inn nyheter og rykter som dukker opp rundt om kring i ganske land/internett!

 

Men sånn at folk skal skjønne hva jeg mener så tenker jeg ikke på spill som kommer i år eller neste år. Det er ikke noe problem å lese om Unreal Tournament 2007, Halo 3, Army of Two eller Too human! Men om en eller annen FXGT TURBO 2010 MULTICORE Grafikkmotor som kan gjenskape alt fra hårts grohastihet til gjenskinnet på horninene til fienden!

 

Så kommer dere over noe som dere tror vil revlusjonere spillverden eller en ny grafikkmotor som gir oss noe nytt å sikle etter SÅ POST FOR HARDE LIVET!

Gjerne med noen feite bilder å slikt!

Endret av henrian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

2008 en gang tipper jeg, trolig til julen/høsten da det er tidspunktet på året når slike storspill utgis...

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
Chaos vs Control: Creating Gameplay From Crowd Behavior in Assassin's Creed

Speaker: Jade Raymond (Producer, Ubisoft Montreal), Matt Mazerolle

Date/Time: TBD

Track: Game Design

Format: 60-minute Lecture

Experience Level: Intermediate

 

Session Description

Crowd Gameplay is one of the big promises of Next Gen consoles. Having seen the consoles of the future, we thought "Bigger, Faster, Stronger!", "More Polygons, More AI, More Physics!!", "More Enemies, More People, Real CROWDS!". Bigger can be better, but it rarely brings anything new to the player experience. This talk explores how the Assassin's Creed team hit upon the interesting conclusion that lots of people on screen does NOT equal crowd gameplay. This talk will walk you through how we harnessed the chaos of emergent crowd behavior to create recognizable rules that the player can use to develop their own strategies and play style.

We will explore a mish mash of design ideas, emergence theory, production pitfalls and concrete technical solutions used in the creation of the Assassin's Creed crowd system. Jade will cover the theory and ideas while Mat explains the nitty gritty details that actually make it all work. Videos, prototypes and tech demos will be show throughout to illustrate what worked, what didn't and what was just plain ridiculous but we might keep it in the game anyways.

 

Idea Takeaway

We have to break away from our old recipes in order to deliver something new. Building emergence into our games is a good start but these systems can easily spiral into total chaos. The key is finding a balance between chaos and control so that we continue to take players by surprise without sacrificing the strategic side of play.

 

Intended Audience

Game Developers with Next-Gen experience

Link

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

unreal 4 engine ja... blir vell DX10 motor det vell, så da blir ikke den aktuell for GeOW 3. men unreal 3 har nok mer og by på...

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som vil at Epic skal "spare" Gears of War 2 til Unreal Engine 4? Synes Gears of War passet perfekt som showcase av Unreal Engine 3, og var det ikke et av de første spillene som tok i bruk denne motoren også? Jeg er klar over at det da vil ta lang tid før vi får se oppfølgeren, siden vi mest sannsynlig må vente Xbox 720.

 

Det kan hende jeg er gal, men la GeOW 2 bli det første Unreal Engine 4 spillet. :)

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Jeg er spent på å se hva John Carmack/ID Software får ut av Xbox360 med sin neste motor. Han har dog utalt at dem ikke vil satse så mye på det rent tekniske denne gangen, men heller fokusere mer på story og gameplay. Men jeg har uansett liten tvil om det blir nydelig visuelt.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...