UrgeLoL Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Jennifer Strange (28) skal ha dødd etter å ha deltatt i en radiokonkurranse hvor hovedpremien var en Nintendo Wii. Dette bildet var i artikkelen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Greit nok at all PR er god PR, men synes medias fokus er helt feil her. De burde heller fokusere på at det er denne radiostasjonen som har feilet på en rekke punkter. Hadde de konsultert en lege angående konkurransen så ville han ha kunnet fortelle dem farene med å drikke for mye. De burde også ha hatt en lege tilstede som kunne loggføre mengen vann som ble drukket osv osv. Endret 15. januar 2007 av Mgs Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Herregud. Så utrolig idiotisk. Dette topper medias vrengte fokus på Game Boy-ulykken for litt siden. Snakk om feil bildebruk. Endret 15. januar 2007 av Aylars Lenke til kommentar
@ir Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Det er jo delvis damas egen feil som ville være med, og så desperat for å få en Wii. Men jo så klart, det er jo hovedsakelig arrangerenes ansvar dette her. Sant at media fokuset er feil i blant, men dette er vel en skrekkelig nyhet og som i tillegg er litt interessant. Tror heller ingen hadde likt en lang preik om hvor farlig det er å få vannforgiftning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Så utrolig døvt å dø på grunnlag av et pissdårlig ordspill (pun intended). Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Wii fikk henne til å drepe seg selv Får håpe de lager en sikrere utgave av Wii.. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Samme dritten var det under ps3 lanseringen i usa. Men nå begynner da vg og dagbladet å bli mer som se og hør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 La dette være en advarsel til alle dere som IKKE LESER BRUKERHÅNDBØKER! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hva var årsaken til at hun døde? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Ingen som har fulgt med eller? Hun var med i en radiokonkuranse der det var om og gjøre å drikke mest muligt vann uten å gå på do.. Hun døde av vanforgifting... Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Nei, vann er ikke noe å spøke med. Merkelig billedbruk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Uansett tragisk at det gjikk så det gjikk. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Heilt idiotisk fokus, ja, dette har eigentleg veldig lite med Wii å gjere. Men kva ventar du av tabloidane? Dei skal selge aviser, og det er alt som tel for dei. Du må ikkje tru vinklinga blir valgt utifrå kva som er relevant eller informativt. Det som er skremmande er at det er slike "aviser" som når flest og har størst innflytelse. Dette var ei tragisk hending, og det er ingen tvil om at skulda ligg hos radiostasjonen. Det er ikkje alle som veit at det er noko som heiter vannforgiftning, men det er slike ting som er grunnen til at ein må konsultere ein lege før ein arrangerar konkurranser av denne typen. Kay Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Det teiteste er jo overskriften "Woman Killed In Wii-Related Competition" hu ble jo ikke drept.. she died... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Men dei drepte jo ho? Med eit uhell..... Dei burde ijallefall hatt ein lege til stede som tok seg av sikkerheiten. Sånn er ganske vanligt i den type konkuranser. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Tacky giveawayshows... På den andre siden. Hvem her har ikke hatt drikkekonkuranse med gutta (evt damene?) om hvem som kan drikke flest øl uten å gå på do? Hva er best; drikke for ære, eller drikke for en Wii? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hva er best; drikke for ære, eller drikke for en Wii? 7734827[/snapback] Begge er like bra så lenge man ikke stryker med Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 På den andre siden. Hvem her har ikke hatt drikkekonkuranse med gutta (evt damene?) om hvem som kan drikke flest øl uten å gå på do? Hva er best; drikke for ære, eller drikke for en Wii? 7734827[/snapback] For å svare på det første spørsmålet: eg (eg er avhaldsmann). Eg HAR, derimot, vore med på ei etekonkurranse, som eg vann. Det var for ære. Eg vart ganske dårleg av heile greia. Eg trur det ville ha kjentest betre og meir meiningsfullt om eg fekk ein Wii. Kay Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Herregud. Så utrolig idiotisk. Dette topper medias vrengte fokus på Game Boy-ulykken for litt siden. Snakk om feil bildebruk. 7726836[/snapback] Jeg er enig. Men de er nødt til å ha et hovedbilde som er såpass stort og hadde de strekt bildet av damen mye mer ville det blitt for kornete. Jeg vil og anta at de ikke hadde andre passende bilder å bruke. Dette er ganske tragisk, de som gjorde dette burde hatt mer sikkerhet rundt det. Og i beste fall kunne de valgt en annen konkurranse. Drikkekonkurranser bør man vel generelt sett unngå, hvertfall "offentlig". Jeg ber alle som spøker om dette dødsfallet, tenke seg bedre om. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 10 får sparken etter dødsfall Radiostasjonen tok det vist veldig alvorlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå