Gå til innhold

Koble ekstern hdd til x360?

Hansulu

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

joda men hvis du skal kun nruke den til 360 så er det ikke noe poeng i og ha ISO filer og DVDèr der..

som nevt tidligere kan man jo dele Hd i 2 en med ntfs og en med fat... vet ikke om 360 blir med på det men

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det går ikke og dele hd i forskjellige formater, jeg mente at du måtte dele opp fila i to

7731551[/snapback]

Her skriver du at du ikke kan dele hd i to formater, men siste emne sier du at det går :dontgetit: Litt forvirret må jeg si....

Hvordan deler jeg hd i to(ntfs og fat32)?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
det går ikke og dele hd i forskjellige formater, jeg mente at du måtte dele opp fila i to

7731551[/snapback]

Her skriver du at du ikke kan dele hd i to formater, men siste emne sier du at det går :dontgetit: Litt forvirret må jeg si....

Hvordan deler jeg hd i to(ntfs og fat32)?

7739828[/snapback]

man lærer altid noe nytt

Lenke til kommentar

Jepp:) Har nå delt hardisken i to partisjoner en fat32 og en ntfs. Jeg prøvde først med tre partisjoner 2 fat32 og en ntfs. Xboxen fant en av disse (fat32) partisjonene. Det virket som om at det var partisjonen med første bokstaven som xboen fant.

Men nå lurer jeg på om det finnes noen mulig måte å få xboxen til å spille av andre videoformater enn bare wmv, evt et konverteringsprogramm som kan gjøre dette på et øyeblikk. Det hadde vært kjekt å bare koble hd til xboxen å spille av alt av videoer:)

Btw spilte av en wmv film på den og det fungerte utmerket :D

Lenke til kommentar

Hmm, jeg får ikke opp min harddisk på 360en.

Har partisjonert den i to, en NTFS på 65gb, og en FAT32 på 50gb.

Kan det ha noe med at det er en SATA disk?

Den blir i allefall detektert som en helt vanlig S-ATA disk når jeg kobler den til via USB2 på PCen. Har også E-SATA på den, har det noe å si?

Faen så surt i allefall, hadde konvertert 40gb film som jeg skulle se på hytta :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...