larsevenes Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Lurte på om noen ville se over denne loggen. Tror ikke jeg har noe virus elller spyware, men er ikke sikker. Problemet er at den er ganske treg i oppstarten. Har tidligere søkt over med Norton Antivirus, Spybot - Search & Destroy, Ad-Aware SE Plus, SUPERAntiSpyware Free Edition, Windows Defender og Ccleaner. Så lurer jeg på om dere kan se noe ikke disse programmene finner... (Vet jeg har endel pokerklienter, men de skal være pålitelige.) Lurer også på hva det er som ligger under "O16 - DPF:" ser det er endel der som jeg sikkert kunne vært foruten. Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 15:34:54, on 15.01.2007 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Endret 16. januar 2007 av HHoward Lenke til kommentar
norbat Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Loggen ser fin ut Hva som gjør pc'n treg i oppstarten, kan være flere ting. Du kan via Start->Kjør, skriv: msconfig, gå til arkfanen 'Oppstart'. Huk ut de programmene du ikke trenger å starte med windows (du kan starte dem selv når du evt. skal bruke dem) Du kan sjekke om pc'n trenger en diskdefragentering (tilbehør->systemverktøy->diskdefragmentering. Velg: 'Analyser' for å se om det er behov for dette) O16-linjene er såkalte ActiveX-objekter (som man selv installerer i de fleste tilfeller) Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå