Onkel Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Er det noen der ute som kan programmere godt, i C eller noe annet CPU-effektivt, til windows? Jeg har en ide til en applikasjon, vet ca prinsippene bak, men kan ikke programspråk (bare QBasic :smile: ). Så jeg trenger en samarbeidspartner, noen som 1. kan programmere wave-fil loading, redigering, mixing og saving 2. å lage en FFT-analyse/spectral-view. Jeg tror ikke noen har tenkt på dette før, har i alle fall aldri sett noe sånt (men jeg vil være litt hemmelighetsfull inntil videre, for jeg tror mulighens dette kan selge bra). Ellers, noen som vet hvor jeg kunne funnet ut om ideen er utført fra før? Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 Sorry. Noe skjedde, posta tre ganger... :smile: Take it away, Eric the moderator! Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 heisann, det finnes ENDEL slike programmer (dvs som kan foreta en spectral analyse) hehe, dvs hver ***** mp3 spiller har det :wink: fft = fast fourier transform right? Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 noe av det råeste jeg har sett er den som fulgte med winamp 2.8* viste et "bilde" av lydfilene; i motsetning til vanlige analyzere ble det hele printet bortover. var helt likt det som ubåtene har (ok, sub'ene har mer følsomt utstyr, og fokuserer på bestemte deler av lydspekteret, mens denne delen viste alt som var hørbart) men stilig var det! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Cool Edit Pro kan gjøre begge deler, men er absolutt ikke å anbefale som måleutstyr... Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 Jepp, spectral view / fourier som i Cool. Er ute etter noen som kan lage slike. Det ligger et større potensiale her enn analyse. Vel? [ Denne Melding var redigert av: Onkel på 2002-11-27 20:34 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå