gunnberg Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hei, PC'en har fungert smertefritt i to år. Idag begynte den plutselig å oppføre seg merkelig. Var veeeldig treg uansett hva jeg prøvde å gjøre. Tok en restart men det hjalp ikke. Forsøkte en ny restart men nå vil den ikke boote opp. Hvis jeg kjører i safemode stopper den på \windows\system32\drivers\sfvfs02.sys og der blir den stående. Den stopper altså før det i det hele tatt kommer noen windows logo. Reinstall? Eller er det noe hardware som har tatt kvelden? Tag Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hei, PC'en har fungert smertefritt i to år. Idag begynte den plutselig å oppføre seg merkelig. Var veeeldig treg uansett hva jeg prøvde å gjøre. Tok en restart men det hjalp ikke. Forsøkte en ny restart men nå vil den ikke boote opp. Hvis jeg kjører i safemode stopper den på \windows\system32\drivers\sfvfs02.sys og der blir den stående. Den stopper altså før det i det hele tatt kommer noen windows logo. Reinstall? Eller er det noe hardware som har tatt kvelden? Tag 7726408[/snapback] du kan i allefall prøve å reparere windows først da ... du må installere programmene på nytt da men viktige ting som du vil ha på dataen går ikke tapt da ... og vist ikke d funker så kan det vere hardware Lenke til kommentar
gunnberg Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Forsøkte reperasjon av windows, men det gikk ikke. Forsøkte så fresh install av windows og det gikk heller ikke. Klokket så pc'en ned tl 1 Ghz. Da gikk alt fint. Mener å ha lest ett sted at man da kan konkludere med RAM eller psu problemer. Kjørte memtest og finner ingen feil. Gjør jeg rett i å konkludere med ustabil psu da, eller kan det være andre ting jeg ikke tenker på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå