Gå til innhold

22" til kontorbruk..

bermag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PS. Regn med at Dells 24" kommer på tilbud fra 1. februar. Trolig til rundt 6800 kr.

7728021[/snapback]

matrox boxen støtter ikke mitt skjermkort. Men en kollega har bestilt den så skal få testet før jeg kjøper noe i det hele tatt.

jo større jo bedre er egentlig det som gjelder for mitt bruk. Så derfor så er det egentlig allerbest med to skjermer, men forløpig så har jeg ikke funnet noen løsning til å kjøre dette på laptop

Med en 24" så har man lite tommer per krone..

Lenke til kommentar

Spill er vel nesten det eneste de kan, de er ikke så voldsomt trege. men baklyset er nok traurig i film.

EN 24" skjerm er ikke så fryktelig mye mindre enn to 20" skjermer, og vil si det er bedre å bruke, siden du får det i ett bedre format, og uten skille på midten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har nå egentlig best meg for å klare meg med en 22"

Men rett før jeg bestilte tenkte jeg å sjekke specs på skjermkortet på min pa1510

http://www.amd.com/us-en/Processors/Produc...5E14627,00.html

Under external screens så står det maks 1600x1200 oppløsning.. men under 3D så står det 2538x2538..

Vil det fungere å kjøre min laptop med 22" ekstern skjerm ? 1680x1050 i oppløsning altså..

EDIT: Koblet til en 19" crt.. Da klarte skjermkortet 1920x1440 i 60hz .. antar det ikke vil bli noe probem å kjøre lavere oppløsning en dette på en 22" da..

Endret av bermag
Lenke til kommentar

...men Matrox dualhead2go favoriserer helt klart nVidia drivere, omtrent hver eneste test jeg har lest av dualhead2go/triplehead2go har nevnt oppløsningsbegrensninger på ATi sine drivere når du bruker en slik boks.

Endret av Boye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...