The Ghost Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Er ikke sikker på om dette er rett sted, men det kom fra Etrust og det er antivirus så Noen som vet hva dette er ? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Det er en feil på servern som maskinen din prøvde å koble seg mot. Så i steden for å vise siden sender servern ut en feilmelding. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Ok men den kom opp av seg selv når jeg starta data'n hadde ikke gått på nett eller åpnet internett ...... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Kan være at noe prøvde å gå på nett etter en oppdatering, men fikk ikke den riktige siden opp fra server. For meg så ser det ut som det er Etrust antivirus sine sider som skulle være loadet. Jeg antar du har Antivirus fra Etrust? Endret 16. januar 2007 av sesteen Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Jepp og jeg hater det så jeg bytter snart Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Da en titt på www.kaspersky.com Den kan jeg anbefale varmt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå