Croyfer Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 jeg sitter og bestiller julegaver til meg selv, og lurer på hvilken mus og hvilket tastatur jeg budre velge! Noen som har gode erfaringer/tips å komme med? Kriteriene er: Musa kan ikke være "høyrehendt" siden jeg selv er venstrehendt - helst på konplett.no (siden jeg uansett skal bestille derfra, men det er ikke så viktig.) - svart tastatur hadde vært tøft :smile: - Musa må være optisk.. Det var vel alt jeg kan komme på. Noen som kan tipse meg? :-Þ Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Ja. Heilt sikkert Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Hva med det trådløse Microsoft-tastaturet komplett har? Det er jo sort og stilig. Musa er nøytralt mhp venstre- og høyre-hendte og optisk. Tror det koster ca 700kr. Det har i hvertfall jeg lyst på. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 neisj! likte ikke oppsettet på del-insert-home, og de knappene der! bare se her Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Skal det brukes til spilling? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 jah! skal brukes til spilling, og til skriving [mIRComan] :-Þ Lenke til kommentar
Nysil Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg er storfornøyd med mitt Logitech Cordless Desktop Optical! Kjempe-sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå