Isbilen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Nettleseren i Wii skal jeg ærlig innrømme at jeg har brukt heller lite, men førsteinntrykket er positivt. Det virker ikke som å være en fullverdig erstatter for eksempelvis Internet Explorer på en skikkelig PC, men det er så absolutt et alternativ. *Sukk*. 7748022[/snapback] *Dobbeltsukk* Jeg går ut fra at dette var et forsøk på å heve seg over det at noen betrakter Internet Explorer som en fullgod vevleser. I så fall: fjomp. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 vel, IE7 er en markant forbedring svjv. men uansett... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Wii er fantastisk, og eg fryder meg sammen med familen,bekjente og dama når vi herje som villest i Wii Sports. VC har gått rett inn her i huset ihvertfall, herlig mulighet. Men her er litt smårusk og styr som eg syns burde bli fikset på asap. 1.Ingen mulighet for å slå av de irriterende lydene i menyer eller når man kobler opp mot nettet. Musikken i Wii Shop er faktisk lite givende også 2.VC er ekstremt ustabilt,noen ganger kommer man inn rett som det er,andre ganger går alt til hellvette. 3.Som følger av forrige problem ender man da opp med at den står å connecter i lang lang tid. Og da har Nintendo gjort det så vanskelig at man må bort å fysisk slå av konsollen(nei eg er ikkje lat,men det er eit irritasjonsmoment.). Kunne i det minste hatt muligheten til å gå ut i Wii menyen via Home knappen. 4. Mye kluss med VC spillene og ulike kabler. Har ikkje hatt noe trøbbel her sjøl, men gudene veit ka som møter meg når eg kobler opp konsollen med komponent. 5.Totalt fraverende online del,uten muliget for spilling. Wii sports og Red Steel hadde vert PERFEKT online. Men neida, 3.parts utviklere får ikkje muligheter til å implementere dette før seinere i år. Hurra. Av og til er det godt å få skreve ned irritasjonen sin, og Nintendo må få litt ris på flesket de også. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Hva mener du med 3.parts utviklere? Jeg skal kjøpe et spill til wii i dag. Har zelda og vil ha enten call of duty 3 eller red steel? HVEM?? Endret 19. januar 2007 av TCi Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hvorfor sitere posten over egentlig? (fikset) Vet ikke hvor mange ganger vi har sagt hvilket spill du skal skaffe av de der i dine andre tråder SWRT91. Velg Red Steel, bedre enn Call of Duty 3 uten tvil. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Kjøpt red steel, men er ikke helt fornøyd. Bytter kanskje tilbake, men hvem skal jeg ta av carbon, excite og call of duty3?? Endret 19. januar 2007 av SWRT91 Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg går ut fra at dette var et forsøk på å heve seg over det at noen betrakter Internet Explorer som en fullgod vevleser. I så fall: fjomp. 7751354[/snapback] Det kommer naturligvis an på definisjonen av "fullgod". Men poenget var vel heller at jeg ble betydelig skuffet over at noen som har som oppgave å anmelde spill og dermed bør være rimelig teknisk oppegående, bruker Internet Explorer som førstevalgt nettleser fremfor f.eks. Firefox, Safari eller Opera. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Det har vel kanskje sammenheng med at Internet Explorer er mer kjent enn Opera og Firefox som gjør at denne blir nevnt, ikke nødvendigvis fordi den er anmelderens førstevalg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg går ut fra at dette var et forsøk på å heve seg over det at noen betrakter Internet Explorer som en fullgod vevleser. I så fall: fjomp. 7751354[/snapback] Det kommer naturligvis an på definisjonen av "fullgod". Men poenget var vel heller at jeg ble betydelig skuffet over at noen som har som oppgave å anmelde spill og dermed bør være rimelig teknisk oppegående, bruker Internet Explorer som førstevalgt nettleser fremfor f.eks. Firefox, Safari eller Opera. 7759977[/snapback] Han foretar ikke noen som helst evaluering, han bruker bare IE som eksempel, noe IE er mer egnet til enn både FF og Opera siden det er mer kjent. Ferdig arbeid. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Det kommer naturligvis an på definisjonen av "fullgod". Men poenget var vel heller at jeg ble betydelig skuffet over at noen som har som oppgave å anmelde spill og dermed bør være rimelig teknisk oppegående, bruker Internet Explorer som førstevalgt nettleser fremfor f.eks. Firefox, Safari eller Opera. 7759977[/snapback] Vel, tro det eller ei men det finnes vel de som fremdeles bruker IE. Og artikkelen er vel ment til massen og ikke hardcoren alene, så da er det mest naturlig å bruke den mest kjente, og mest brukte, browseren der ute. Dessuten ligner Wii opera mer på eldre IE i oppbygning enn den ligner f.eks Firefox. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Du, nevner i artikkelen at det er verdt det, hvis du oppgraderer fra komposittkabelen til komponentkabel hvis du har HD klar tv. Tingen er at jeg kjøpte en hd klar tv igår, men kjøpte der igjen en RGB scart til Wii`en noen dager før igjen. Er det verdt å oppgradere fra RGB scart til komponentkabel?? Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hmm, Bilde hvis denne prishistorikken er riktig er disse folkene jævla gerrige. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Statistikken viser hvilke data vi hadde i prisguiden. Før nintendo offentliggjore pris var det naturligvis en del gjetninger inne i bildet, derav en pris på godt under 2 000. Som du ser har prisen vært stabil siden lanseringen - rundt 2 400-2 500 kroner på nett. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 faen da, jeg bestillte fra komplett forige uke, og det sto at de regnet med at det ville komme inn flere wii 16/2, så i går fikk jeg mail om at ny antatt leveings dag var 6/2. men i dag fikk jeg mail om at det nå var 1/3, noe som tyder på at de bare gjetter villt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Fin måte å dra inn noen ekstra kunder på. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg ser på bildene fra denne artikkelen, og der har du fått wii en din til å lyse blå foran hele tiden, HVORDAN????? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hvor mange ganger skal du mase om det helvettes blåe lyse i fronten. Send mail til din wii, thats it. Husk å legge din mailadresse til på din Wiis venneliste før du sender mail. Ikke åpne mailen men la den ligge uåpnet. Seriøst. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Men Bear da ... chill, man Forresten, det trikset med å sende mail til Wiien funker helt til du tilfeldigvis browser gjennom meldingene, trenger ikke åpne mailen en gang. Hvert fall er det sånn hos meg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hvor mange ganger skal du mase om det helvettes blåe lyse i fronten. Send mail til din wii, thats it. Husk å legge din mailadresse til på din Wiis venneliste før du sender mail. Ikke åpne mailen men la den ligge uåpnet. Seriøst. 7914060[/snapback] Flere som har hatt leie skift paa jobben eller? Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hvor mange ganger skal du mase om det helvettes blåe lyse i fronten. Send mail til din wii, thats it. Husk å legge din mailadresse til på din Wiis venneliste før du sender mail. Ikke åpne mailen men la den ligge uåpnet. Seriøst. 7914060[/snapback] Har gjort dette flere ganger, men hvis jeg skrur den av igjen da og så på så slokner lyset!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg