three-bees Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hei. Jeg ønsker å kjøpe en ekstern HD til en IBM T-23, men jeg er usikker på om datamaskinen vil gjenkjenne så mange gigabyte. Er det noen som veit noe om dette? Går det bra med en 80 GB HD? Tusen takk. Lenke til kommentar
three-bees Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Har ingen vært borti dette før? Lenke til kommentar
KAS Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg hadde en disk på 160 GB koblet til uten at det var noe problem (Windows XP m/ SP2). Det er helt nødvendig med et PCMCIA-kort med USB 2/Firewire/eSATA (evt Ethernet) til denne da hovedkortet kun støtter USB 1.1. Lenke til kommentar
three-bees Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Ok. Takk skal du ha. Hvor får jeg kjøpt et slikt kort? Lenke til kommentar
KAS Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Det kommer litt an på hva du skal ha - om du velger å gå for USB 2.0, FW eller eSATA som grensesnitt på den eksterne disken. De fleste nettbutikkene selger slike kort. Du finner dem gjerne sortert under "Kontrollere". Pass på at det er av typen PCMCIA, eller Cardbus, som det også kalles. Personlig kjøpte jeg et kombinert USB 2.0 og Firewire-kort på eBay til en billig penge, da jeg hadde behov for begge deler. Endret 16. januar 2007 av KAS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå