marius883 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Hei! Jeg skal formatere pcen til fattern, (fujitsu siemens stasjonær) men så finner jeg ikke windows cden (den som fulgte med pcen), kan jeg da bruke broderen sin windows xp cd?, han har også en fujitsu siemens maskin, eneste forskjell er at hans versjon er xp home service pack 2, mens fattern sin er service pack1 (begge er xp home) kan jeg bruke broderen sin xp cd, og fattern sin cd-key? trenger kjapt svar! Endret 15. januar 2007 av marius883 Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Vis dette er en "ren" Windows XP cd og ikke en recovery cd går det bra. Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Det er nok en recovey ja på den ene står det: fujitsu siemens product recovey cd-rom microsoft windows xp home edition- sp2 på den andre står det akkurat det samme, bortsett fra at det er service pack 1. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Vis begge maskinene er har lik hardware skal det gå det bra. Men vis det er forskjellige hovedkort, skjermkort ol vil du få tull med drivere. Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 ja, men det følger jo med en driver cd i tilleg, med alle driverne, som man skal innstallere etterpå. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Det skal gå bra det, men det er mulig du får beskjed om å ringe MS Norge å registrere licensen på nytt (his det ikke er identisk hw på maskinene). Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 nei det er forskjellig hardware på de to maskinene, den ene er amd athlon 64 basert, den andre intel pentium 4 Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Det er nok en recovey ja på den ene står det: fujitsu siemens product recovey cd-rom microsoft windows xp home edition- sp2 på den andre står det akkurat det samme, bortsett fra at det er service pack 1. 7726143[/snapback] det kan også henda att i den versonen er det innebygd key lissom ,, :S det er jo shitp Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Det viste seg at det ikke engang var mulig å formatere, det eneste som var mulig var å reparere windows, og det var ikke til mye hjelp, når jeg skulle fjerne alt liksom Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Joda Hvis du booter fra cd'n så. Gjort fra recovery CD selv så... EDIT: når du har reinstallert det bare ringer du Support og får ny keykode (også gjort selv). Endret 17. januar 2007 av Submoose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå