Gå til innhold

Optisk vs. ballmus

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde Logitech Dual Optical, men det var to ting jeg ikke likte med den... For det første, var den for høy. Og for det andre, når jeg flytta musa tilbake på midten av musematta, fulgte pila/siktet med. Veldig irriterende... Er det det samme problemet med alle optiske mus? At siktet/pila følger med når du løfter den? Litt surt å mått løfte den kjempehøyt :/ ? Er alle optiske mus slik? Vurderer MX300... Samme der? Eller venner jeg meg til å løfte musa "skyhøyt"? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skrev en laaaang avhandling i stad, om pros and cons, men så reiv noen meg ut av switchen i det jeg trykka "svar" så jeg gidder ikke ta det på nytt.

Har hatt: x antall kulemus

Logitech mouseman wheel optical

Har: Logitech MX300

Konklusjon: optisk er best og MX300 ruler gata!

Man må ikke løfte mer enn 2-3 mm, om du måtte det, vil jeg ikke ha den musa du prøvde! :smile:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ta deg en tur til nærmeste PC-butikk og kjenn på noen mus. Ikke noen selvfølge at mus X er den beste for deg fordi nabo'n opphøyer den opp i skyene for å si det på den måten. Både Microsoft og Logitech har meget gode mus, det er nok det ergonomiske du bør vektlegge mest hvis du skal velge mellom modellene deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...