Pug Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg prøvde Logitech Dual Optical, men det var to ting jeg ikke likte med den... For det første, var den for høy. Og for det andre, når jeg flytta musa tilbake på midten av musematta, fulgte pila/siktet med. Veldig irriterende... Er det det samme problemet med alle optiske mus? At siktet/pila følger med når du løfter den? Litt surt å mått løfte den kjempehøyt :/ ? Er alle optiske mus slik? Vurderer MX300... Samme der? Eller venner jeg meg til å løfte musa "skyhøyt"? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg bruker Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 (optisk) og er meget fornøyd med den. Det er ikke mange mm man må løfte musen før pekeren ikke henger med. Logitech har jeg ingen erfaring med. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 jeg har prøvd 2 optiske og utallige vanlige....optisk blir liksom ikke helt den samme...men kanskje fordi jeg ikke er vant med det da... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Tja, det er vel en vanessak som så mye annet. :smile: Men jeg kommer i allefall ikke til å gå tilbake til ballmus, liker optiske bedre på alle områder. Bare det å slippe å tørke støv i den 2 ganger i uka er grunn god nok! :wink: Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg skrev en laaaang avhandling i stad, om pros and cons, men så reiv noen meg ut av switchen i det jeg trykka "svar" så jeg gidder ikke ta det på nytt. Har hatt: x antall kulemus Logitech mouseman wheel optical Har: Logitech MX300 Konklusjon: optisk er best og MX300 ruler gata! Man må ikke løfte mer enn 2-3 mm, om du måtte det, vil jeg ikke ha den musa du prøvde! :smile: Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Dual Optical musa høy? Nei, det kan jeg ikke si meg enig i. Den er passe høy for meg, men litt liten, har aldri vent meg helt til den. Det er noe med formen som gjør at jeg har en tendens til å vri den kraftig mot høyre, av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Ta deg en tur til nærmeste PC-butikk og kjenn på noen mus. Ikke noen selvfølge at mus X er den beste for deg fordi nabo'n opphøyer den opp i skyene for å si det på den måten. Både Microsoft og Logitech har meget gode mus, det er nok det ergonomiske du bør vektlegge mest hvis du skal velge mellom modellene deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå