Empty Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Jeg sitter i en kjellerhybel, i et privathus, hvor jeg har tilgang til trådløs internett via UPC eller Get, men vil gjerne ha internett på min stasjonære pc også. Derfor lurte jeg på om det var mulig å få en overgang fra vanlig kabeltv (som jeg har) til ethernet som jeg kan bruke på min stasjonære ? Eller er det enklere å gå til innkjøp av et Pci trådløst nettverkskort ? Endret 18. januar 2007 av Empty Lenke til kommentar
aod Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Det "enkleste" er vel å gå til innkjøp av trådløst kort for din stasjonære også. Det finnes andre løsninger, men da må du bruke nettverkskabel/kabler. Lenke til kommentar
Empty Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Er nok lettest det ja... Noen som har noen anbefalinger til et billig men stabilt og bra trådløst adapter ? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301248 Dette 11g kortet har jeg brukt uten problemer. Lenke til kommentar
Empty Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Vil et trådløst Pci kort være bedre enn et usb-basert kort ? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Ikke nødvendigvis, jeg liker bare å ha minst mulig løse dingser. Fordelen med USB er at du han ha lang kabel og kan brukes av andre om ønskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå