Gå til innhold

Rally NM i Gol

cmi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser nesten ut som bilen står stille. Det er jo litt synd. Også synd at skyggen skal være over kartleserens ansikt. Men slikt er jo vanskelig å beregne når bilen kommer i hundreogfjerti rundt svingen. Bra at du fikk med uttrykket til sjåfør da.

Edit: Uten at jeg har peiling, kanskje litt for lite luft i bildet? Blir veldig fokus på bil, nesten som en reklame. Litt annet i bildet tror jeg ikke hadde gjort noe. Men ta det med en klype salt, jeg sier bare min mening.

Endret av ivellios
Lenke til kommentar

Hallais, bra du sier meningen din :) ang mer luft er jeg forså vidt enig, har mye og gå på i orginal bildet. Når det kommer til det med fart hadde jeg et dilemma, jeg stod i begynnelsen av en sving rett etter en lang slette, jeg valgte rask lukker for og være sikker på skarpheten, nærmeste man kommer fart her er snø føyka bak, skal se igjennom de andre etterhvert. Blir og få med seg rally utover nå :D

Lenke til kommentar

Fint bilde, kanskje mest som dokumentasjon\reportasje.

Skarpt og fint, jeg hadde kanskje ville hatt det litt lysere.

Enig med han over at skyggen på kartleser er litt sjenerende, men samtidig så har du fanget sjaføren utrolig bra, nesten som om det ikke er en rute der.

Når det gjelder fart, så vil det nesten alltid lønne seg å la det være lurt i fartsretningen til noe du vil formidle at beveger seg, så har du noe å gå på kan du gi oss litt mere bilde foran bilen.

Lukkertiden er vanskelig å endre i ettertid, men man ser jo snøføyken i alle fall, kanskje litt motderat radial blur på felgene kan gjøre seg.

Lenke til kommentar
Blir for lite fart... noe vanskelig vinkel å ta bilder i fra, lukker tid mellom 1/60-1/150 er passe på slike bilder for å skape litt liv.

7728336[/snapback]

som andre sier, savner fartsfølelse i bilde.

neste gang legg til 1/80 eller 1/100 i lukkertid og panorer etter bilen mens den fyker forbi...

da vil du få noe sånt som dette her.

sept_2683.sized.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...