Bruktbilen Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Uten tvil Diablo 2:) 9070492[/snapback] er helt enig med alle som sier D2.... Håper D3 blir bedre:P 9077390[/snapback] D2 indeed. Lenke til kommentar
McStorvik Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 INGEN som har nevnt Fable:the lost chapters? . har aldri spilt et så bra rpg spill Lenke til kommentar
kilik Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Av de jeg har spilt må jeg si KOTOR. Hva er greia med Oblivion egentlig? Fantastiske kritikker når det kom ut, men nå hører jeg ikke annet enn dritt om det... Lenke til kommentar
Kvass Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 KOTOR Er jo helt fantastisk genialt, men det var en smule kort til å være et rpg spill. Mulig at grunnen var at jeg ikke klarte å slutte å spille, hehe. Men det rpg spillet som var lengst og hadde best story i forhold til lengden må nesten være FFX, tør ikke si hvor mange timer jeg har brukt på det spillet. En av disse to er best, men jeg klarer ikke å bestemme meg. Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Baldur's Gate 2 uten tvil. Neverwinter Nights kommer ikke opp til kneskålene engang. Lenke til kommentar
GerdElise Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Baldur's Gate 2 uten tvil. Neverwinter Nights kommer ikke opp til kneskålene engang. 9094007[/snapback] Snakk for deg sjøl Jeg elsker NWN og kunne ikke fordra Baldurs Gate. (BG2, prøvde aldri eneren) Jeg kom omtrent 10 timer inn i spillet før jeg bestemte meg for å gi opp. Jeg syns det var kjedelig for å være ærlig og har aldri helt skjønt hypen rundt det. Men smaken er jo som baken ^^ Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Titan Quest: Immortal Throne er vel den beste Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Må vel nesten si NWN er det RPG spillet som har appellert mest til meg, hvis man holder MMORPG's utenfor. Hvis ikke vinner WoW. Lenke til kommentar
nosync Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Baldurs Gate II: Throne of Bhaal (expansion som kom ut i 2001).... Ingen kan sammenlignes. THE WINNER!! Topic closed.... Lenke til kommentar
egr Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Blir vanskelig å velge en favoritt.. Men tror nok jeg må si Gothic II selv om KotOR og BG2 er helt fantastiske. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 INGEN som har nevnt Fable:the lost chapters? . har aldri spilt et så bra rpg spill 9093466[/snapback] Det er ikke akuratt det beste. On Topic: Jeg syns at D2 er ganske bra samt DS2 og NWN2. Lenke til kommentar
Kawabonga Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 1. Diablo 2 - LOD 2. Baldurs Gate 2 - SOA ^_^ Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg liker klart The Elder Scrolls IV: Oblivion best, :!: selv om gameplayet kan bli litt kjedelig over tid Lenke til kommentar
Pibeba Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Gothic 1 definitivt Endret 19. juli 2007 av Pibeba Lenke til kommentar
Manjanamanana Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Baldur's Gate II: SoA (ToB) Neverwinter Nights + exp packs Holder for øyeblikket på å laste Fallout 1&2, Gothic 1&2, Planescape: Torment ^^, "How exciting!" Lenke til kommentar
Pimmy Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg må si KotOR, men det var et av de første skikklige RPGene jeg spillte også da, så det kan nok ha bidratt litt til at dette er en favoritt. Hadde aldri opplevd å være så hekta på et spill før og har heller ikke siden, dette kommer fra en tidliger WoW-junkie (møkka spill!). Jeg spilte igjenom KotOR 2 også, men det var et eller annet som gjorde at jeg nesten ble litt skuffet over spille opplevelsen. Klarer egentlig ikke helt å sette fingeren på akuratt hva det var. Likefult var KotOR 2 også et godt spill. Jeg har spillt både oblivion og gothic 3, men jeg synes at disse ikke har sjans mot KotOR. Venter i spenning på at en KotOR 3'er skal bli annonsert Lenke til kommentar
qwert Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 For å være litt original her må jeg nesten velge Arcanum: Steamworks and Magick Obscura. Til tider buggy, inkonsekvent og ubalansert, men likevel en helt fabelaktig rollespillopplevelse! Hadde enda bare utviklerne ha fått seg en kompis med kunnskaper om business og prosjektstyring da de startet Troika... Lenke til kommentar
Razhel Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Hva skjer her a.. Fuck årstall.. Og iføgle han ene fyren var ikke final fantasy RPG i del hele tatt. Final fantasy skapte RPG. Final Fantasy IX Final Fantasy VII Final Fantasy X Final Fantasy XI Final Fantasy VIII DER HER VI DET. Utennom det; Oblivion Morrowind Dungeon siege Men hvis noen kunne fortelle meg noen kule spill som er ganske likt Final fantasy serien ville det ha vært kult.. Da mener jeg med like bra graphic some FFVII++ Orker ikke firkanter x_x Endret 1. oktober 2007 av Razhel Lenke til kommentar
Anech Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 NWN 2! Bra story spør du meg! ser frem til Mask of the Betrayer som slippes om et par dager ellers er jo selvfølgelig D2 fantastisk. Har både nwn (1+expansions) og bg2, men var for ung til å fatte serlig mye av engelsken da det kom.. Prøvde å spille de igjen når jeg hadde runda nwn2, men ble liksom ikke det samme da, når nwn2 hadde så mange valgmuligheter med tanke på race/class/skills osv. Håper det blir laget et nytt spill fra Forgotten Realms universet snart, som dreier seg om andre steder enn kun the sword coast (selv om jeg ikke har fått nok av den heller enda! mener bare det hadde vært gøy å få se andre steder som ofte blir nevnt (sånn som at man kan spille Thay i mask of the betrayer )) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå