Pysj Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Én uke etter lanseringen av iPhone kan Apple få enda et patentproblem. Les mer Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Det virker som Apple har gjort en utrolig dårlig reasearch før de slapp denne telefonen? Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Ja, de kunne vært litt flinkere med å sjekke at de ikke bruker andre sitt navn. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Det virker som Apple har gjort en utrolig dårlig reasearch før de slapp denne telefonen? 7726052[/snapback] Tviler sterkt, de er nok for seriøse til å gjøre noe sånt. Jeg tror heller det er en kalkulert risk. Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Eventuelt kalkulert PR. At det blir snakk om at ditt og datt skal bytte navn, pluss slike ting som det her hjelper bare med å holde interessen oppe til juni. Det siste apple vil regner jeg med er at det skal bli stille rundt iPhone. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Eventuelt kalkulert PR. At det blir snakk om at ditt og datt skal bytte navn, pluss slike ting som det her hjelper bare med å holde interessen oppe til juni. Det siste apple vil regner jeg med er at det skal bli stille rundt iPhone. 7729592[/snapback] Trur nok det ja, ikkje pokker om Apple kan lansere denne telefonen utan å vite om at navnet er patentert av andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg