Malkier Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Hvordan er Kvaliteten på LG sine DVD spillere og Widescreens??? Noen Erfaringer? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 LG er et billigmerke. Kvaliteten er grei, faktisk ganske god i forhold til prisen. Og det er vel egentlig det du spør om. Lenke til kommentar
Malkier Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 Egentlig ja, hvordan er biled kvaliteten på Widescreenene deres i forhold til de mere etablertekjente merkene sonyjvcphillips. Har lett eer linker med tester av LG sine TVDVD men har ikke funnet noen. Noen som vet? Lenke til kommentar
kaospiloten Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Kvaliteten på bilde og lyd er det ingenting å si på vel så bra som phillips, sony, grundig og andre.. Problemet er når de går i stykker. Vanskelig å skaffe deler og reparere.... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Har LG 4730 som jeg kjøpte for kr 1450 i sommer jeg er kjempefornøyd! Ikke stort mer å si. _________________ må tenke meg om skal nok finne på noe lurt groenn [ Denne Melding var redigert av: groenn på 2002-11-28 22:49 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå