Gpot Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hei Før jul kjøpte jeg ett grafikkort.. (MSI NX7600 GS series) det fungerer supert til spill.. men når jeg skal se film klikke pc'n :S skjermen begynner å blinke dataen henger seg opp osv... Har lastet ned codecer.. drivere, installert programmene som følgte med.. det hjalp ikke.. så lastet jeg ned VLC player.. der kan du velge om du vil bruke Direct3D, DirectX eller Open GL.. med Open GL kan jeg se film.. skjønner ikke hva som er galt:S Kan noen hjelpe meg? Please.. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Høres mere ut som at det ikke er skjermkortet. Prøv å reinstallere alle mediespillere du bruker. Lenke til kommentar
Gpot Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Høres mere ut som at det ikke er skjermkortet. Prøv å reinstallere alle mediespillere du bruker. 7725672[/snapback] Jeg takker for tipset:) men dessverre hjalp det ikke.. har avinstallert alt av codecer og medieavspillere.. (bortsett fra windows media player) og installert dem igjen.. men ingen endring:( noe mer som kan være galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå