sentence Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Passer dette skjermkortet til 350w PSU? Skjermkort: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=326956&view=detailed PSU: http://www.chieftec.de/?page=products_big&...d=4&language=uk Lenke til kommentar
sentence Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg trodde dette forumet var mer seriøst enn dette. Da spør jeg en annen plass. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 En rekke innlegg er fjernet. Og advarsler vil bli utdelt. Hold dere til emnet, eller forlat forumet. Vi har mere nytte av folk som stiller spørsmøl og ikke de som kommer med totalt usaklige innlegg! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Tror nok det vil gå. Hvilke andre pc-deler har du? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Vil tro du kan oppleve det noe ustabilt. Da amperen på 12V er ikke så høy. Hvordan er resten av oppsettet ditt? Lenke til kommentar
sentence Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Vil tro du kan oppleve det noe ustabilt. Da amperen på 12V er ikke så høy. Hvordan er resten av oppsettet ditt? 7727665[/snapback] Aller først: Takk for opprydningen i tråden. Dette blir en billigmaskin med følgende nøkkelkomponenter: DVD-brenner Kun én Serial-ATA Harddisk Hovedkort med ATI crossfire chipsett (skal ikke ha 2 skjermkort, men det var det eneste hovedkortet jeg fikk tak i som nytt for Socket 939) AMD 3700+ CPU (939) Radeon X1650PRO skjermkort Et Sound Blaster lydkort 2 Gb RAM PC-3200 Kommer ikke til å overklokke noe som helst. Men jeg hadde håpet å spille med den og bruke et 3D-program (Poser 6). Edit: Jeg kan forresten ikke se noen 6-pin strømtilkobling på skjermkortet. Endret 16. januar 2007 av sentence Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå