paalkreps Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=35880 Endelig er stipendet her. Skal IKKE overklokke. NOEN gang. Er det noe jeg da kunne gått ned i pris på? Ser helst at jeg ikke bruker mer en 16000. Si ifra hvis dere ser noe som er "overkill". På forhånd takk. (redigert for å nevne at jeg har endret kabinett og fjernet ekstra kjøler) Endret 15. januar 2007 av paalkreps Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Personlig ville jeg hatt en 400 eller 500 gigabyte-disk.. Lenke til kommentar
Mister-JG Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Syns kabinettet er noe "overkill", stål er også tungt å drasse på dersom du vil ha med deg maskina noe sted... Kjøp deg et rimeligere Midi-tower og et litt rimeligere PSU(Hiper 580W Kanskje), så sparer du noen kroner iallefall Lenke til kommentar
paalkreps Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Tenkte maxi kabinett pga 8800gtx er så himla langt. Strømforsyning ja. Tviler på at jeg kjøper ett til 8800 så det blir SLI, men er jo kjekt å ha muligheten åpen Hadde isåfall den strømforsyningen holdt? Noe annet å putte fingeren på? (en ekstra HDD får jeg ta en annen dag) Lenke til kommentar
genstian Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 8800gtx er ikke lenger en hovedkortet. Lenke til kommentar
paalkreps Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Trenger vel ikke ekstra kjøling uten overklokk, så tok vekk typhoon kjøleren. Kan heller legge til på et seinere tidspunkt. Ok byttet kabinett. Vet det er stort nok selv om det er midi. Noe annet? Lenke til kommentar
paalkreps Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Forresten, jeg tenker å betale litt og la netshoppen sette sammen pcen for meg. Klar til å bestille om en dag eller to, så om noen ser noe jeg bør endre på, så si ifra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå