Herr Brun Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hvilken av disse er best å bruke? Ønsker lite støy, men samtidig god kjøling. Skal klokke litt, men ikke blodklokke. Skal kjøle en E6300... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) ninja slår visst shogun i tester. ninja har ei vifte som flytter bra med luft, du hører den men ikke mere, lar seg fint vifte regulere med speedfan. min ninja går på 60% av vanlig hastighet... ninja er jo halv pris av shogun også. enest er at festene er litt svake... post nr: 3000 Endret 15. januar 2007 av leifeinar Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Hva med Scythe Infinity da? Er den bedre/dårligere enn de to nevnte? Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Fra testene til silentpcreview.com mener jeg å ha lest at infinity og ninja presterer ganske likt ved lav luftlyt, men at infinity er bedre ved høy viftehastighet.. inifinity er derimot ikke kvadratisk og viften fungerer i grunn bare på to av sidene... Plass kan også bli et større problem med infinity Sitter selv og bestiller deler til min nye pc akkurat nå og har tenkt å gå for scythe ninja rev.B Noen som vet om norsk nettbutikk som selger Rev.B forresten ? (1100P-versjonen).. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Er ikke rev. B bare modellen med vifte? Altså ninja plus? Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Nei tror ikke det. Det finnes en versjon SCJN-1000P, som er den gamle modellen. Den nyere modellen har varenummer SCJN-1100P Tror den skal ha noe bedre tilpasning i bunn ved festepunktet + noen andre små endringer.. http://www.silentpcreview.com/article251-page6.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå