dreamwalker Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg har en hjemmePC med Win XP Home som er satt opp med to brukerkontoer, "Per" med administrasjonsrettigheter og "Kari" med begrensede rettigheter. Norton anbefaler at jeg endrer passordet for brukeren "Administrator". "Administrator" kontoen synes ikke på oversikten over brukerkontoene. Takker for tips på hvordan jeg kan logge meg inn på "Administrator" for å kunne endre passordet.. Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Du kan logge deg på som administrator dersom du starter maskinen opp i Sikkerhetsmodus. Dette gjør du ved å trykke F8-tasten ved oppstarten. Det finnes muligens en annen løsning: Start->Kjør->lusrmgr.msc->OK I mappen brukere, høyreklikk på brukeren Administrator og trykk "Angi Passord" Usikker på om det siste fungere, har XP Professional.. Lenke til kommentar
dreamwalker Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Du kan logge deg på som administrator dersom du starter maskinen opp i Sikkerhetsmodus. Dette gjør du ved å trykke F8-tasten ved oppstarten. Dette fungerte utmerket, og jeg fikk endret passordet. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå