Gå til innhold

Class, hvordan er "sterkest"?


Anbefalte innlegg

Nå har jeg lest litt rundt på forumet osv å ser at det er mange som sier at bla Rouge er overlegen, med tanke denses "styrke" å noen sier hunter å warlock, er best, men igjen nspørr jeg det er vell nogen lunde umulig å si hvordan som er best? alle har jo forskjellige egenskaper o.l?

 

har vell også noe om hvordan utstyr og om hvordan man spiller med den char?

 

hvordan vil dere rate : (Fra 1 til 7, hvor 1 er best:)

Warrior

Warlock

Rouge

Priest

Hunter

Mage

Shaman

 

(er det noen jeg har glemt så føy de på listen deres:)

 

 

mvh

vyrez

Endret av vyrez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg lest litt rundt på forumet osv å ser at det er mange som sier at bla Rouge er overlegen, med tanke denses "styrke" å noen sier  hunter å warlock, er best, men igjen nspørr jeg det er vell nogen lunde umulig å si hvordan som er best? alle har jo forskjellige egenskaper o.l?

 

har vell også noe om hvordan utstyr og om hvordan man spiller med den char?

 

hvordan vil dere rate : (Fra 1 til 6, hvor 1 er best:)

Warrior

Warlock

Rouge

Priest

Hunter

Mage

 

(er det noen jeg har glemt så føy de på listen deres:)

 

 

mvh

vyrez

7725203[/snapback]

 

Ingen er "best" hvis du skal summere opp til en total, men enkelte klasser skiller seg ut på enkelte områder i motsetning til andre klasser.

 

Blant annet er warrior den beste tanken, noe man ikke i sine villeste fantasier kan påstå at en mage er.

Derimot er mage etter min mening best på aoe-angrep, selv om andre klasser også har mulighet for dette.

Det er alt opp til hvilke kriterier du mener skal oppfylles for å være "best".

Lenke til kommentar
Nå har jeg lest litt rundt på forumet osv å ser at det er mange som sier at bla Rouge er overlegen, med tanke denses "styrke" å noen sier  hunter å warlock, er best, men igjen nspørr jeg det er vell nogen lunde umulig å si hvordan som er best? alle har jo forskjellige egenskaper o.l?

 

har vell også noe om hvordan utstyr og om hvordan man spiller med den char?

 

hvordan vil dere rate : (Fra 1 til 6, hvor 1 er best:)

Warrior

Warlock

Rouge

Priest

Hunter

Mage

 

(er det noen jeg har glemt så føy de på listen deres:)

 

 

mvh

vyrez

7725203[/snapback]

 

Ingen er "best" hvis du skal summere opp til en total, men enkelte klasser skiller seg ut på enkelte områder i motsetning til andre klasser.

 

Blant annet er warrior den beste tanken, noe man ikke i sine villeste fantasier kan påstå at en mage er.

Derimot er mage etter min mening best på aoe-angrep, selv om andre klasser også har mulighet for dette.

Det er alt opp til hvilke kriterier du mener skal oppfylles for å være "best".

7725230[/snapback]

 

 

hei.

 

da mener jeg "allround" holdt på å si

 

ja vet er nesten umulig å si hva som er best, men med tanke på allround, la oss i PvP?

 

jeg startet tråden etter jeg leste div inlegg rundt om at rouge er overlegen å at blandt annet warrior ikke var noe tess...

Lenke til kommentar

Du glemte shaman.

 

Anyway, så vil jeg si, sånn som mange ganger før, at det er opp til hver enkelt. Det går rett og slett på ferdigheter. Selvfølgelig er gearet i stor grad noe som er viktig, men jeg har sett utenfor IF eller ORG, at folk med "dårlig" gear gjør veldig bra prestasjoner. Vurtne, en frost mage, er jo et veldig godt eksempel. Der har du en blue geared spiller, som tar absolutt alt. Men det er rett og slett opp til deg selv hvilken klasse du liker å spille og hvordan du liker å spille den.

 

(Note: TBC I DAG! =D JIPPI)

Lenke til kommentar
da mener jeg "allround" holdt på å si

 

ja vet er nesten umulig å si hva som er best, men med tanke på allround, la oss i PvP?

 

jeg startet tråden etter jeg leste div inlegg rundt om at rouge er overlegen å at blandt annet warrior ikke var noe tess...

7725252[/snapback]

 

Da har du:

 

Warlock

 

(stort hav)

 

Shadowpriest

 

(Passe stor innsjø)

 

Huntard

 

(Hav)

 

Resten av klassene avgjør seg imellom på tilfeldigheter

 

(Stor elv)

 

Warriors

 

 

:tease:

Lenke til kommentar

Best i solo pvp:

 

Huntard (pet, kite) (alternativt; clip, pet, kite)

Warlock (deathcoil, fear, dot dot dot, løp, kom tilbake om 20 sek)

 

Best i group pvp:

Huntard

 

Kjekt å spille (best å spille?):

WoW er gøy uansett. Men jeg liker noen klasser bedre enn andre. Min rangering

 

1. Huntard; Lett for nybegynnere, fort levling. Kjekt med pets. Generelt vanskelige å drepe.

2. Prest/Druid/warriors; Bli invitert til instancer, guilds osv. Ettertraktet klasse å ha med seg. Føles godt når du har tanka/heala en gruppe gjennom en 5-manns uten wipe.

3. Warlock/Rogue; Morsomme klasser. Gode i solo PvE og PvP. Bra i battlegruonds (særlig rogues). Bra/god dps.

4. Mage; Morsom i PvP battlegrounds. Litt kjip ellers.

5. Pally, shaman. Allrounder med gode buffs. Ikke gode i noe, ikke dårlige i noe. Kjedelig i mine øyne.

 

/e forbereder seg på å bli fleima.

Lenke til kommentar

Spørs helt hvilken klasse som møter hverandre og lvl. Har en 60 Pala og en 39 Lock som jeg spiller på (Vet at lock mangler deathcoil osv så blir nok andre boller etterhvert).

 

Som paladin synes jeg frost mages og shamans er vanskligst å spille mot, mens rogues er vel de jeg sliter minst med.

 

På warlock så synes jeg hunters er pain, mens warrior er enklest. Har ikke spilt så mye med locken, men akuratt disse 2 har jeg fått en oppfatning om og lagt merke til. Skal bli deilig å få deathcoil :!: så skal jeg nok få daska noen huntards også får vi håpe.

Lenke til kommentar

Hunter

Warlock

Resten

Warrior

 

Sett fra en frostmage sitt perspektiv.

Mange sier shadowpriest er pain, men synes det er litt for mange tards bak dem.

Har tatt mange med magen ved bruk av elemental og iceblok.

Dem går jo faen ikke ut av shadowform for å heale seg selv engang.

 

Møter jeg hunter eller warlock er jeg som regel dau.

Har kun sjangs hvis jeg bruker alt av cd.

 

Men dog, alt er relativt til slutt. Det er som sagt den bak skjermen som avgjør hvordan resultatet blir.

Ta bare en titt på noen av Vurtnes filmer for eks.

Han spiller mage med elemental spec og eier alle, gearet hans er omtrent bare blått.

Lenke til kommentar

Best allround class? Definitivt en hybrid som shaman, druid eller paladin. Som sagt WoW er ikke balansert 1on1. Alle klasser har tomrom som fylles av andre klasser. Hybridene har mange middels bra sider, pure klasser har noen sterke sider.

 

Men selvfølgelig kan noen klasser ha for sterke sider aka owerpowered, slik som mange påstår er hunter og lock tett fulgt av paladin. Selv er jeg kjempefornøyd med paladinen min som jeg har spilt på i ett år nå både i PvP og PvE.

Lenke til kommentar

Jeg ser her at mange "slakter" warrior, dvs plassere de på bunn.

 

da jeg spiller warrior er jeg igrunn meget opptatt av å finne ut hvorfor dere ikke "liker"/har tro på warrior?

 

den tåler jo et tonn med juling(syns nå jeg, med de jeg har spilt sammen med som er ca samme lvl, dvs 1 - 2 hakk over eller under så er jeg bestandig blandt de siste til å dø, og nej jeg gjemmer meg ikke, jeg er midt oppi der hvor de andre dør:P, er i allefall min oppfattning og da spiller jeg ikke PvP, kun "normal")

 

hehe :)

Lenke til kommentar
Best i solo pvp:

 

Huntard (pet, kite) (alternativt; clip, pet, kite)

Warlock (deathcoil, fear, dot dot dot, løp, kom tilbake om 20 sek)

 

Best i group pvp:

Huntard

 

Kjekt å spille (best å spille?):

WoW er gøy uansett. Men jeg liker noen klasser bedre enn andre. Min rangering

 

1. Huntard; Lett for nybegynnere, fort levling. Kjekt med pets. Generelt vanskelige å drepe.

2. Prest/Druid/warriors; Bli invitert til instancer, guilds osv. Ettertraktet klasse å ha med seg. Føles godt når du har tanka/heala en gruppe gjennom en 5-manns uten wipe.

3. Warlock/Rogue; Morsomme klasser. Gode i solo PvE og PvP. Bra i battlegruonds (særlig rogues). Bra/god dps.

4. Mage; Morsom i PvP battlegrounds. Litt kjip ellers.

5. Pally, shaman. Allrounder med gode buffs. Ikke gode i noe, ikke dårlige i noe. Kjedelig i mine øyne. 

 

/e forbereder seg på å bli fleima.

7725704[/snapback]

lett å spille, værre å beherske, samme gjeller rogues.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...