Fulgu Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hyttekos inne i varmen: Utedo i måneskinn Begge er 30sec eksponeringer i skinn fra fullmånen, kaaaaldt på fingra. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Fantastiske bilder, med fine farger og kontraster. Komposisjonen er meget bra den også. Noe av det bedre jeg har sett i det siste. Fikk plutselig lyst på hyttetur Lenke til kommentar
trondage Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Likte bilde 1 veldig godt, god stemning med lys og varme i hytta. Bilde 2 synes jeg har litt mye støv/rusk på den nederste delen. Ødelegger litt for total inntrykket. Kan tenke meg det var kaldt ja.. hehe Lenke til kommentar
pian Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Likte komposisjonen bedre i nr 2 jeg Synd det ble litt mørkt... Veldig fint nr 1 også da. Photoshoppa blåfargen på himmelen eller? den virka nesten for god til å være sann. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Takker for kjappe tilbakemeldinger! På det første bildet er det en del støy i himmelen vet jeg selv, men jeg tror det er refleksene i snøen du tenker på når det gjelder det nederste. Det kunne lett vært ungått med et POL filter, men eg liker dem, det viser litt hvor sterk og klar månen faktisk var den natten. Pian: Det første bildet er satt sammen av to eksponeringer, en for vinduet og en for fjellene\himmelen, derav den gode fargen, satureringen er ikke rørt. Når det gjelder mørket på nummer to, så kan jeg legge ut en ganske langt lysere versjon, men da mister du litt natt\måne følelsen. Jeg tok 4 eksponeringer av samme motiv, så jeg kan velge lysstyrke ganske som jeg vil. Endret 15. januar 2007 av Fulgu Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Fantastiske bilder, med fine farger og kontraster. Komposisjonen er meget bra den også. Noe av det bedre jeg har sett i det siste. Fikk plutselig lyst på hyttetur 7725129[/snapback] Words. Lenke til kommentar
Jostop Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Flotte bilder. Hvor ligger hytta? Lenke til kommentar
hev Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Veldig bra begge to Likte nok det 2. best både når det gjeld komposisjon og eksponering, det 1. var litt i lysaste laget synest eg... Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Flotte bilder.Hvor ligger hytta? 7725478[/snapback] Ikke langt unna Mo i Rana, ved ett fjellvann som heter Lilleumaen, 1mil fra nærmeste kjørbare vei, takk og lov Veldig bra begge to Likte nok det 2. best både når det gjeld komposisjon og eksponering, det 1. var litt i lysaste laget synest eg... 7725653[/snapback] Morsomt at du sier det, jeg er selv enig i akkurat det, og liker denne versjonen av nr 1 best personlig, selv om den jeg har postet over er den som har gitt best tilbakemeldinger fra andre: Her er en støybehandlet utgave av den som er postet over: Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Første bildet faller absolutt i smak. Bra jobb med merging av to eksponeringer! Lenke til kommentar
hev Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Morsomt at du sier det, jeg er selv enig i akkurat det, og liker denne versjonen av nr 1 best personlig, selv om den jeg har postet over er den som har gitt best tilbakemeldinger fra andre: Tja, dette vart kanskje litt i mørkaste laget, men er ikkje sikker, ein eller annan plass midt i mellom kanskje... Støyfjerninga hadde eg ikkje brydd meg så mykje med, greitt nok utan egentlig, stjernehimmel blir lett utviska visst du brukar støyfjerning for hardt. Elles så dukka det fram ein snøscooter og ei antenne på den mørke versjonen så då forsvann litt av villmarks-følelsen... Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Hehe, ja jeg tenkte nok det, og derfor fjernet jeg dem. Selv synes jeg ikke den antenna sjenerer så mye, fordi det for meg bare er dokumentasjon av steminga fra hytta vår, men scooteren burde jeg kjørt vekk, den var litt arbeid å fjerne, og hører ikke nødvendigvis hjemme der, mens radio er litt av stemmninga ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå