JFTech Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Har klart å glemme innloggingspassordet på min speedtouch 546T adsl-ruter. Som standar er det ikke noe passord her. Husker jeg forandra det, men ikke til hva. Finnes det noen måte en kan resette ruteren slik at dette slettes? edit: Ikke telenor sitt ADSL passord, men det for å logge inn på ruteren Endret 15. januar 2007 av JFTech Lenke til kommentar
bjarters Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Du kan resette modemet ved å bruke en blyant (eller annen spiss gjenstand) og trykke den inn i det lille hullet ved siden av der som telefon ledingen er. Se forøvrig bruker manualene som er ute her Speedtouch 546 manual. Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Du kan resette modemet ved å bruke en blyant (eller annen spiss gjenstand) og trykke den inn i det lille hullet ved siden av der som telefon ledingen er. Se forøvrig bruker manualene som er ute her Speedtouch 546 manual. 7725086[/snapback] Takker... Fant akurat ut av det selv. Grunnen til at jeg ikke fikk det til i første omgang, var at jeg ikke trykket lenge nok på knappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå