RBW Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Iomega utvider sitt lagringssortiment med tre eksterne Mac-inspirerte harddisker. Les mer Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 3ware sidecar er en del stiligere da og ikke minst mye mer kraftfull. Den har imidlertid ikke portabilitet og er sikkert mye dyrere. http://www.3ware.com/products/Ext_serial_ata2-9000.asp Ellers er raid 0 striping og raid 1 speiling. Så det var byttet om i artikkelen. Lenke til kommentar
magnus Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Hmm, disse har jo vært til salgs lenge. Apple har til og med rabatt på noen av de. Endret 15. januar 2007 av magnus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Minimax, ja takk =) Lenke til kommentar
haakoo Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 MiniMax har i hvert fall vært i salg siden september. Jeg kjøpte en Mac Mini + MiniMax 500GB i oktober/november. Funker utmerket. Jeg er litt usikker på hvordan det blir å stable en disk til, den er ikke flat nok under tror jeg. Det står og merket ganske tydelig at Mini-en skal øverst uansett. Ser bra ut på skrivebordet ved siden av MBP-en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå