2mmen Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hadde jo vært artig hvis NTT DOCOMO hadde erobret europa. Det er jo de som har de "beste" mobilene i japan Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 ja det finnes sponsing her i landet, men du ser ikke at telenor eller netcom har helt egne mobiler med tilhørende logo på, heller den produsentlogoen, og som kun kan brukes i deres nett. greit nok, telenor med sitt entry initativ (og jeg tror netcom har noe lignende men jeg har ikke sjekket) driver vel på med etter-branding av mobilene. men jeg har enda til gode å se en mobil i butikkene med telnorlogoen på selve mobilskallet heller den for eksempel SE eller nokia sin logo. det siste er hva 3, vodaphone og t-mobile (blandt andre om jeg husker rett) gjør. selger mobiler med egen logo på. pantech og NEC pleier vel å levere mobiler til slike firma som oftest svjv... 7760992[/snapback] Ja, du har rett i at Vodaphone, T-Mobile, 3G , ONE osv selger noen/mange telefoner med firmalogo på her i sentral Europa. Men det er vel bare et pengespørsmål om Telenor et al også gjør dette? Jeg mener; det er vel ingen grunnleggende forskjell i måten operatørene i Norge og her på kontinentet driver "butikk"? 7761210[/snapback] kjenner ikke detaljene, men tillater disse nettene at en bruker ikke-merkevaremobiler i dem? altså, må en ha en vodaphone merket mobil for å bruke vodaphone nettet? om ikke så er det bare en detalj forskjell mellom norge og kontinentet ja. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 ja det finnes sponsing her i landet, men du ser ikke at telenor eller netcom har helt egne mobiler med tilhørende logo på, heller den produsentlogoen, og som kun kan brukes i deres nett. greit nok, telenor med sitt entry initativ (og jeg tror netcom har noe lignende men jeg har ikke sjekket) driver vel på med etter-branding av mobilene. men jeg har enda til gode å se en mobil i butikkene med telnorlogoen på selve mobilskallet heller den for eksempel SE eller nokia sin logo. det siste er hva 3, vodaphone og t-mobile (blandt andre om jeg husker rett) gjør. selger mobiler med egen logo på. pantech og NEC pleier vel å levere mobiler til slike firma som oftest svjv... 7760992[/snapback] Ja, du har rett i at Vodaphone, T-Mobile, 3G , ONE osv selger noen/mange telefoner med firmalogo på her i sentral Europa. Men det er vel bare et pengespørsmål om Telenor et al også gjør dette? Jeg mener; det er vel ingen grunnleggende forskjell i måten operatørene i Norge og her på kontinentet driver "butikk"? 7761210[/snapback] kjenner ikke detaljene, men tillater disse nettene at en bruker ikke-merkevaremobiler i dem? altså, må en ha en vodaphone merket mobil for å bruke vodaphone nettet? om ikke så er det bare en detalj forskjell mellom norge og kontinentet ja. 7761743[/snapback] Takk! (Ja, de tillater det! Penger er jo penger ) Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Apple har jo aldri prøvd å være markedsledende på teknologi? De lager gode produkter som er brukervennlige og har funksjoner som folk liker. Det er derfor de selger så bra. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 og har ett markedsføringsmaskineri uten sidestykke. apple er den eneste teknologibedriften jeg vet om som blir nevnt direkte av media når dem kommer med ett nytt produkt. alle andre ender opp i egen teknologiavdeling eller tilsvarende... Lenke til kommentar
Nobu Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Ville vel ikke akkurat påstå at direktesendt TV på mobilen ble en del av hverdagen "for lengst" her nede... 13 mnd. (April 2006) - og enda mindre da denne artikkelen ble skrevet - er ikke så forferdelig lenge, synes jeg. Og iPhone, den er det mange Japanere som sikler på, mer enn noen i Europa og USA kan forestille seg, tror jeg. I et land hvor trender sprer seg raskere enn ild i tørt gress har Mac-produkter blitt den nye standarden for alle som skal våge å være freshe i den uniforme hverdagen. Telefonen er det både ungjenter med for korte skoleskjørt og dresskledte forretningsmenn som bor halvannen time unna jobb som vil ha å leke med på T-banen. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Apple har jo aldri prøvd å være markedsledende på teknologi? De lager gode produkter som er brukervennlige og har funksjoner som folk liker. Det er derfor de selger så bra. 7849402[/snapback] Ehm... Apple påstår at de er markedsledende på teknologi hver gang de lanserer et nytt produkt faktisk, men om de prøver å være ledende er noe annet. Hva de sier de gjør og hva de i realiteten gjør er to ganske forskjellige ting. Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Apple har jo aldri prøvd å være markedsledende på teknologi? De lager gode produkter som er brukervennlige og har funksjoner som folk liker. Det er derfor de selger så bra. 7849402[/snapback] Ehm... Apple påstår at de er markedsledende på teknologi hver gang de lanserer et nytt produkt faktisk, men om de prøver å være ledende er noe annet. Hva de sier de gjør og hva de i realiteten gjør er to ganske forskjellige ting. 9068113[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg