marradi Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Har noen sett denne? Så denne i forigårs, og vel, jeg er en naturvitenskapsmann, men selv hvor vagt teorien i filmen egentlig er tror jeg det må ligge et snev av sannhet i den. Se filmen. I filmen så oppfordrer de deg til å ønske deg noe skikkeli sterkt, og dagen etter at jeg gjorde dette skjedde det sånn halveis:p Rart. Sier ikke at det ligger noe idet, bare verdt en tanke. Har i løpet av de siste dagene kommet over en artikkel og en diskusjon som mener det psykologiske er nøkkelen til mange problemer. Akkurat det denne filmen tar for seg, og hvis det ligger noe i det, kan denne teorien i såfall være enormt behjelpelig for enkelte. Endret 15. januar 2007 av gautev Lenke til kommentar
marradi Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Jeg prøver ikke å si at det ligger noe overnaturlig bak det. Men jo mer jeg erfarer, jo mer overbevist er jeg om at det er mye vi ikke vet. En vitenskapelig forklaring på teoremet i filmen kan også forklare mange religiøst ubesvarte spørsmål. Endret 15. januar 2007 av gautev Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå