superkenny Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 heysann! når jeg prøver å installere windows media player 9 får jeg denne feilmeldingen når installasjonen er fullført(når jeg skal starte programmet) hvordan får jeg rettet opp i dette? sykt irriterende å ikke kunne se på filmer\spille lyder i programmet=P Lenke til kommentar
XplittR Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Kan du ikke bare installere windows media player 11 da? Hvorfor bruke 9 når du har 11? Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Kan du ikke bare installere windows media player 11 da? Hvorfor bruke 9 når du har 11? 7726196[/snapback] Eller vis du vil beholde 9en er det vel bare å reinstalle og prøve det eller har du allerede prøvd det? Lenke til kommentar
XplittR Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Kan virke som at det er selve installasjonsfila som er feil med. Prøv å laste den ned på nytt. Men uansett så burde vel denne posten ikke vært på Hardware forumet, men på Programvare... Lenke til kommentar
superkenny Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 bruker win2k pro nå,derfor jeg bruker 9'ern..men det skjer sånn uansett hvor jeg laster ned installasjonen fra(microsoft osv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå