Gå til innhold

AMD Athlon 64 3500+

Lonestarr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei :)

Jeg har en AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz Socket 939.

Jeg lurer på om denne vil holde en stund framover til de nyeste spilla? Har prosessoren mye å si når det gjelder ytelse i spill?

7724462[/snapback]

Heisann..

Prosessoren din kommer sikkert til å kunne brukes en stund til, hvis du ikke er så kresen på mange detaljer da, mange nye spill krever mye cpu kraft og dualcore er å foretrekke fremfor singlecore.

Nå skriver ikke du hvilke skjermkort du har heller, det er viktig å ha et kraftig skjermkort hvis du har tenkt å spille med noe særlig oppløsning/detaljer.

Men husk at det nytter ikke å kjøpe ett monster skjermkort hvis cpu´en ikke greier å drive beistet :innocent: Det er feks bortkastede penger å kjøpe ett GF8800gts/gtx med en slik prosessor, da må det betydelig mer prosessorkraft til ;)

hilsen amdme

Lenke til kommentar

æsj.. jeg skjønner ikke helt greia :hmm:

hvorfor må jeg ha bedre prosessor enn den jeg har for å få noe ut av 8800 GTS?

Jeg har egentlig tenkt til å kjøpe 8800 GTS, men jeg har ikke råd til ny prosessor i tillegg..

Mitt system:

AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz Socket 939.

1024 mb ram

Nåværende skjermkort: 6600gt 128mb (dritt)./ men jeg har tenkt til å kjøpe XFX GeForce 8800 GTS.

Lenke til kommentar
æsj.. jeg skjønner ikke helt greia :hmm:

hvorfor må jeg ha bedre prosessor enn den jeg har for å få noe ut av 8800 GTS?

Jeg har egentlig tenkt til å kjøpe 8800 GTS, men jeg har ikke råd til ny prosessor i tillegg..

Mitt system:

AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz Socket 939.

1024 mb ram

Nåværende skjermkort: 6600gt 128mb (dritt)./ men jeg har tenkt til å kjøpe XFX GeForce 8800 GTS.

7724593[/snapback]

he he... du må ikke tro at du ikke blir å merke/få forskjell i ytelse, du kommer til å merke MYE :yes:

Men du får ikke UTNYTTET kortet fullt ut med den prosessoren du har.. kjøp kortet du :thumbup: så kan du jo kjøpe deg en brukt dualcore senere ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...