mandela Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 er det noen som har peiling om komplettbutikken i oslo sentrum eller konkurrenten lenger ned i gata selger kjøleribber til grafikkortminne? Lenke til kommentar
andreash Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 De har det hos 3dfxcool. http://www.3dfxcool.no Gå inn på VGA kjøling. Der får du en Thermaltake Geforce 4 kjøler og da følger det med kjøleribber for minnet. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 takk for svar, men jeg tenkte å stikke i en butikk og kjøpe det i dag, har ikke lyst til å bestille og batale porto Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Quote: Den 2002-11-27 15:36, skrev heraldo:er det noen som har peiling om komplettbutikken i oslo sentrum eller konkurrenten lenger ned i gata selger kjøleribber til grafikkortminne? Kjenn med fingeren om du kjenner at brikkene er varme/lunkne. Hvis de ikke er merkbart varme trenger du ikke kjøling da kjøleribber(og evt vifter) ikke senker temperaturen nevneverdig om du allerede har en temp nær romtemperatur. Hvis brikkene er varme så kan du f.eks lage en kjøler selv. Skjær til en Al-plate (eller Cu), eller kutt opp en gammel 486-kjøleribbe. Sett kjøleribba/plata på og fest den med f.eks binders. (Legg en bit transparent/tykk plastfolie på baksiden for å unngå kortslutning mellom binders og skjermkort) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 Simen1, har nettopp flashet mitt radeon 8500le kort (250/250) til radeon 8500 (275/275) problemet oppstår når jeg kjører 275/275, da får jeg korrupt grafikk i 3D jeg har testet (NFS hp2, 3dmark) når jeg kjører 275/250 går alt som smurt (kjøleribba på gpu er litt i varmeste laget, har fjernet vifta) Lenke til kommentar
Laka Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Mye du kan lage kjøleribber av :smile: Hvis du har en gammel PSU, eller en ødelagt bilstereo o.l Finner div. kjøleribber bakom mange elk. ting som produserer varme og må avkjøles. Jobber du i et grisehus f.eks. har Aspirasjonsdetektorene kjøleribber under :wink: Du tilpasser kjøleribbene etter ditt eget behov med f.eks. en vinkelspliper, eller stikksag, dremmel o.l Lenke til kommentar
SupeRogge Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 *Lasse jobber med de dyra!* ja man kan vel bare lime på en metall bit hvis du finner en ! Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 jeg har masse kjøleribber som du kan få kjøpe av meg. bor i gjøvik men koster bare 11 eller 22 kr å sende. send meg en mail hvis det er intressangt. mvh ANders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå