lavik Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Får bare fram subtitles når de er i formatet .srt. Prøver jeg og hente inn en .sub fil skjer det ikke noe... Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 har du installert vobsub? Lenke til kommentar
lavik Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 DVobSub 2.20 er installert Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 har du sjekket at følgende er i orden? 1.navnet på sub-fila og navnet på filmen skal være helt likt 2.begge skal ligge i samme katalog og forresten så vil jeg anbefalle deg å bruke zoomplayer som er meget bra den laster du her (ca.700kb) Lenke til kommentar
lavik Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 Er klar over at filene må ha samme navn (bortsett fra endelsen selvfølgelig..) Har ikke testet Zoomplayer, er i utgangspunktet godt fornøyd med bsplayer, men jeg kan jo gi den en sjanse.. :smile: Lenke til kommentar
lavik Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 Har reinnstalert vobsub 2.20 nå. Nå får jeg frem subtitles av typen .sub også. Problemet er at nå "fryser" bildet innimellom.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Merkelig det dere sier at det må være samme navn og at det må ligge på samme katalog. Eg har aldri hatt noe problemer med subtitles og de ligger overalt med navn som ikke er den samme som filmen. Kan ikke helt se ka som er feilen men kankje en reinstall av bs pleir kan gjøre susen?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå