Pressure Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Ok: hadde med pcen min til faren min i helga. alt funker som det skal, helt fint. jeg tar med pcen tilbake, kobler den på og alt: alle farger har et skjær av rosa i seg. Skjermen er jo helt fucked! :S Noen som vet hva og hvordan man fikser det? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Skjermkabler har en tendens til å rote til fargene på skjermen. Prøv å vri rundt på kabelen i begge ender, og se om du klarer å få frem normale farger. Eventuelt prøv med en ny kabel hvis du har en liggende. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hadde akkurat samme problemet selv, bare at skjermen min ble grønn istedenfor rosa. Måtte til slutt bare kjøpe ny kabel Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Har du prøvd å avmagnetisere skjermen? Dette gjør du inne på skjermens meny. Degauss eller noe slik heter det der. Lenke til kommentar
Pressure Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Nei - det var bare en bøyd pinne i den enden av kabelen som går inn i pcen Takk for forslag uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå