NoNamed Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 har en "SMC Barricade High Speed Internet - Retail Access Sharing Router, 7004BR" hjemme som jeg kobler adsl inn.... skal ha et LAN nå snart og da trenger jeg mere en 4porter.. er det bare og kjøpe en HUB, switch eller noe sånt og koble den på en av portene på SMC routeren? også er det bare tut og kjør eller må jeg konfigurere mye? og de som er tilkobla hubben/switchen vill de få internet accsess? vil de da dele den dhcp ipen ? kan de spille spill på internet alle sammen da eller kan det bli vansklig (samma spill go forskjellige) har noen forslag på hva jeg burde kjøpe...(IKKE over 1000 helst rundt 500) Lenke til kommentar
Format_C Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Har også bestillt denne til mitt LAN i romjula. Dette skal jo være en ruter med integrert switch så det skal jo bare være å huke seg på med flere huber og switcher nesten ubegrenset (tror det er flere hundre brukere). Har forøverig en kollega som kjørte ruter med hub men fikk problemer når har koblet til switch. lykke til (det trenger ihvertfall jeg) Format_C Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 20. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2001 ja 10/100mb hub/switch koster jo nesten like mye og switch er jo mye bedre......ikkesant?!? men begger funker fint og bare koble på eller bare hubben...det var det jeg lurte på :razz: Lenke til kommentar
BiosFlasher Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Ja det er bare å koble til switch/hub. Har prøvd rutern på lan de siste dagene og vanlige programmer som irc/messenger/icq/direct connect osv... funker fint. Prøvde å spille UT på internett og det funka. Prøvde ikke å spille med mer enn en maskin over internett så det kan bli et problem, vet at mange sliter med age of empires. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå