redbaron Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg skal til TG med en gjeng på 7, men jeg har bare fått tak i 5 billetter, og nå er det utsolgt. Noen sjanse for at får tak i 2 til? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Det er alltid billetter igjen etter att refund-fristen går ut (15. mars i år). Men nrå man kjøper billetter så sent så er det mindere sannsynlighet for at man får plassert alle ved siden av hverandre siden refunderingsfristen er etter at seatinga starter. Så i bunn å grunn så kan man si at vil man på TG så får man billett, man må bare være villig til å være fleksibel med plasseringen. Lenke til kommentar
redbaron Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 sett at en rad ser slik ut: oooooooooooooooooooo en o betyr en ledig plass. Jeg setter de 5 billettene jeg har i en slik posisjon: ooooooooøøoøoøøooooo Mulig at når jeg får 2 til jeg klarer å plassere de i mellom? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Vel det øker jo sannsynligheten for at ingen gidder å plassere seg i mellom, men det er ingen garanti. Man kan ende opp med : Før seating: OOOOOOOOOOOOOOOOOOO Dere plasserer 5 føste: OOOOOOOØØOØOØØOOOOO noen andre kommer og dere får ikke sitte ved siden av hverandre: FFFFFFFØØFØOØØFFFOO Alternativt som fortsatt funker: FFFFFFOØØOØFØØFFFOO eller liknende. Som sagt dere kan være heldig, men dere kan også få en "fremmed" midt i blandt dere. Men hvis man får sitte i næheten så er det som regelt greit. Og det er alltid gøy å bli kjent med nye folk på TG Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Har seatinga startet? 7748169[/snapback] lurer på det samme Lenke til kommentar
Xell Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hvis du går inn på partyticket og skjekker billetten din ser du at valget for Seater enda ikke eksisterer. Dette dukker opp før seatinga starter. Så, nei, Seatinga har ikke startet. Tipper den er i slutten av februar eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå